Goodyear in ples v dežju

Lansiranje Goodyearove gume na kitajski trg je bilo s stališča marketinga označen za enega boljših.

8. 12. 2014

Marketinška kampanja je bila izbrana med petdeset najboljših v letu 2014. Goodyear Assurance TripleMax je bila na kitajski trg poslana leta 2013, prinašala pa naj bi izjemno kratko varnostno razdaljo, še posebej pri vožnji na mokri podlagi. Ob lansiranju na kitajski trg so se pri Goodyearu poslužili sporočila 'Uživajte v dežju', ter ga podkrepili z legendarnimi rumenimi gumijastimi račkami, ki jih zagotovo pozna ves svet. A to še ni bilo vse - v šestih večjih kitajskih mestih so razdelili več kot 1,3 milijona omenjenih račk, opremljenih z bar kodo. S skeniranjem le te so bili lastniki preusmerjeni na internetno stran, kjer so si lahko prebrali vse o novi gumi.

Seveda so kampanjo podkrepili z video posnetki, posebnimi stranmi za pametne telefone in promocijo na socialnih omrežjih, kjer so skupno zbrali več kot 13 milijonov ogledov.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri