Podjetje Goodyear Tire & Rubber Company s sedežom v Akronu (ZDA) je septembra s pomočjo svojih cepelinov po nebu razširilo sporočilo »To lahko počaka« (It Can Wait) in tako podprlo istoimenski nacionalni projekt osveščanja.
Akcija, ki se je v Združenih državah Amerike pričela že avgusta 2012, je namenjena spodbujanju ljudi, naj med vožnjo ne pišejo sporočil na svojih mobilnih napravah. K zaobljubi, da med vožnjo nikoli ne bodo pisali sporočil, so do danes spodbudili že več kot dva milijona in pol ljudi po vsem svetu.
Rezultati posebne raziskave, ki so jo v letu 2012 opravili pri podjetju Goodyear Dunlop EMEA, kaže, da kar 44 % voznikov med vožnjo govori po telefonu, ne da bi uporabljali slušalko ali napravo za prostoročno telefoniranje, 41 % voznikov pa priznava, da so med vožnjo že pošiljali sms sporočila, elektronsko pošto ali elektronsko prenašali podatke.
V Sloveniji je, po podatkih javne agencije RS za varnost prometa, med leti 2007 in 2011 uporaba mobilnih telefonov zrasla za 144 %. Policija je leta 2007 zabeležila 7.614 tovrstnih kršitev, konec leta 2011 pa je bilo zabeleženih že 18.626 kršitev.
Tudi v Sloveniji podjetje Goodyear Dunlop Sava Tires d.o.o. prispeva k bolj strpni vožnji in večji varnosti udeležencev v prometu. Tako so že leta 2009 pričeli s projektom »Za varnost otrok«, v okviru katerega so šolam in vrtcem po vsej državi podarili že preko 50.000 odsevnih brezrokavnikov, v letu 2011 pa so projekt preimenovali v Goodyear Ambasador Varnosti in ga nadgradili z donacijami prikazovalnikov hitrosti »Vi vozite«. Ti so se namreč izkazali kot zelo učinkovita rešitev za zmanjšanje hitrosti na posameznem delu ceste, predvsem na odsekih, kjer se nahajajo šolske poti. V zadnjih dveh letih so prikazovalnik donirali 26 občinam po Sloveniji, letos pa ga bo dobilo 5 občin. Ob tem so k sodelovanju povabili tudi Goodyear ambasadorje varnosti in danes skupaj ozaveščajo otroke in ostale udeležence v prometu o pomenu varnosti in previdnosti na cesti.
Akciji so se že pridružili Alenka Godec, Andrej Jereb, Brane Küzmič in Nina Jerančič. Alenka Godec je ob tej priložnosti povedala: »Vesela sem, da poleg slovenskih akcij tudi na svetovnem nivoju potekajo kampanje, ki skrbijo za varnost v prometu. Ambasadorji varnosti skupaj z Goodyear-om že več let z različnimi pristopi udeležence opominjamo, kako pomembno je, da so na cesti pazljivi.«
Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem