Novi model ali le osvežitev? Presodite sami!

27. 11. 2021 | Janoš Pečnik
Deli

Novi Suzuki S-Cross je oblikovno temeljito prenovljen, v marsičem pa si je še vedno podoben s predhodnikom.

Pri Suzukiju pravijo, da gre za povsem novi model. A novi S-Cross ima v primerjavi s predhodnikom zanimivo povsem enake mere - dolg je natančno 4,3 metra, visok 1.785 mm, širok 1.585 mm, medosna razdalja pa prav tako meri 2.600 milimetrov. Vsekakor pa gre za temeljito oblikovno prenovo, ki prinaša robustnejšo, zrelejšo podobo.

V osnovi je razporeditev v notranjosti zelo podobna odhajajočemu modelu. Zaslon na dotik se je sedaj dvignil nad zračnike, meri devet palcev, infozabavni sistem pa omogoča Apple CarPlay in Android Auto povezljivost. Kontrole klimatske naprave in ostala stikala so večinoma ostala na svojih mestih.

Pod pokrovom blagi hibridni pogonski sklop z 48V električnim sistemom

Novi S-Cross bo poganjal prisilno polnjeni 1,4-litrski bencinski štirivaljnik z blago hibridno pomočjo (v Evropi serijsko) iz Swifta Sport. Sistem zmore 95 kW in 235 Nm največjega navora. Na voljo bo z dvo ali štirikolesnim pogonom (allgrip) ter s šeststopenjskim ročnim ali šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. Med nastavitvami za prilagajanje voznim razmeram voznik preklaplja s stikalom allgrip select.

Znanstvenike osupnile veverice, ki so spremenile vedenje: postale so mesojede

S-Cross ponuja asistenčne funkcije, kot so samodejno zaviranje v sili, prepoznavanje prometnih znakov, sledenje voznemu pasu, aktivni tempomat s samodejnim speljevanjem, sedaj pa tudi kamero s 360-stopinjskim pogledom in opozarjanjem na prečni promet pri vzvratni vožnji.

Kratki test: Suzuki SX-4 S-Cross AllGrip Hybrid (2021)

Novo na Metroplay:  Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec