Herbert Diess nepričakovano zapušča krmilo Volkswagna, naslednik že znan

22. 7. 2022
Deli
Herbert Diess nepričakovano zapušča krmilo Volkswagna, naslednik že znan (foto: Volkswagen)
Volkswagen

Glavni izvršni direktor nemškega avtomobilskega velikana Volkswagen Herbert Diess je z nadzornim svetom podjetja sklenil dogovor, da se s 1. septembrom umakne s položaja. Vodenje skupine bo prevzel zdajšnji prvi mož Porscheja Oliver Blume, so danes nepričakovano sporočili iz podjetja.

Diess je Volskwagen vodil štiri leta. Po besedah predsednika nadzornega sveta Hansa Dieterja Pötscha je Diess v tem času odigral ključno vlogo pri pospeševanju preobrazbe podjetja, so po seji nadzornega sveta sporočili iz podjetja.

"Diess je prepričljivo pokazal hitrost in doslednost, s katero je lahko izvajal daljnosežne procese preoblikovanja. Ne le da je podjetje vodil skozi izjemno razburkane vode, temveč je vpeljal tudi popolnoma novo strategijo," je dejal predsednik nadzornega sveta.

Odhajajoči izvršni direktor je s svojimi ostrim slogom in kontroverznimi izjavami pogostokrat razburjal javnost, je spomnila francoska tiskovna agencija AFP. Med drugim se je leta 2019 moral opravičiti zaradi besedne igre z nacističnim sloganom na sestanku podjetja.

Diess se je znašel pod pritiskom znotraj podjetja, potem ko je oktobra lani predlagal, da bi bilo lahko pri Volkswagnu v Nemčiji ogroženih do 30.000 delovnih mest, če ne bo mogel zmanjšati stroškov pri prehodu na modele na baterijski pogon.

Diess, odkrit občudovalec ustanovitelja ameriškega proizvajalca električnih vozil Tesla Elona Muska, je lani dejal, da bo nemški avtomobilski proizvajalec potreboval "revolucijo", če želi premagati svojega ameriškega tekmeca.

Po oceni nadzornega sveta je Blume, ki je v podjetju od leta 1994, svoje operativne in strateške sposobnosti dokazal na različnih položajih v skupini in pri več blagovnih znamkah ter že sedem let uspešno vodi družbo Porsche s finančnega, tehnološkega in kulturnega vidika.

"Z vidika nadzornega sveta je zdaj prava oseba za vodenje skupine in za nadaljnjo krepitev njene osredotočenosti na stranke ter pozicioniranje njenih blagovnih znamk in izdelkov," so zapisali v sporočilu za javnost.

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?