Hibridizacija: BMW X6 in serija 7 ActiveHybrid

BMW je v enem zamahu predstavil kar dva hibrida, ki pa sta namenjena zgolj kupcem najdražjih Bavarcev.

Hibridizacija: BMW X6 in serija 7 ActiveHybrid (foto: BMW) BMW
10. 9. 2009

Prvi je ActiveHybrid X6, ki se lahko vozi le na električno energijo (elektromotorja moči 67 in 63 kilovatov oz. 91 in 86 'konjev'), pogon je lahko kombiniran ali pa vse delo opravlja močan motor V8 z notranjim izgorevanjem moči 300 kW (407 'konjev'). Vožnja brez izpustov škodljivih snovi, torej na električno energijo, je mogoča do hitrosti 60 km/h.

Skupna moč pogona znaša 357 kilovatov (485 'konjev') in 780 Nm, kar je dovolj za zelo hiter, le 5, 6 sekunde trajajoč pospešek od 0 do 100 km/h. Povprečno naj bi takšen X6 za 100 prevoženih kilometrov potreboval le 9, 9 litra goriva, v zrak pa izpustil 231 CO2 na kilometer.

V ActiveHybridu 7 ni sedemstopenjski menjalnik kot v X6, ampak osemstopenjski samodejni, drugače pa za limuzinski hibrid, ki kombinira osemvaljnik z elektromotorjem, velja največja moč 342 kilovatov (465 'konjev') in 700 Nm. BMW ActiveHybrid 7 pospeši z mesta do 100 km/h v samo 4, 9 sekunde, po BMW-jevih zagotovilih pa naj bi se v stotih kilometrih vožnje v povprečju zadovoljil z 9, 4 litra goriva (izpust CO2 znaša 219 g/km). Akumulator je litij-ionski, v hibridni Sedmici pa domuje tudi tehnika start-stop.

Foto: BMW