Hibridna prihodnost

29. 6. 2009
Deli
Hibridna prihodnost

Ferrari bo svoje znanje in izkušnje iz dirkaških krogov kmalu nadgradil s hibridnim sistemom, ki ga bodo vgrajevali v serijske avtomobile, a v prvi vrsti izdelki iz Maranella ne bodo hibridni le zaradi ekologije, ampak predvsem zaradi še boljše vodljivosti. Bodo namreč štirikolesno gnani!

Zadnji par koles bo poganjal spredaj ali zadaj vgrajeni bencinski motor, za pogon drugih dveh koles pa bo skrbela elektrika. Kot pri recimo Lexusu RX 450h, kjer pa je razmerje obrnjeno: bencinski motor poganja sprednji kolesi.

Povezava med pogonoma na sprednji in zadnji premi bo pri hibridnih Ferrarijih prihodnosti mehansko ločena, za uigranost obeh pa bo skrbela elektrika. Voznik takšnega Ferrarija bo lahko izbral, ali bo njegov stroj iz Modene gnan štirikolesno ali le na zadnji kolesni par.

V osnovi bo štirikolesno gnane Ferrarije prihodnosti poganjal zadnji kolesni par, po potrebi, če bo tako velel recimo bolj dinamičen slog vožnje, pa bosta moč prenašali tudi z elektriko gnani kolesi.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol