Priključno hibridni Golf, ki se spogleduje s superšportniki

15. 5. 2015
Deli

Volkswagen je na letošnje srečanje GTI ob Vrbskem jezeru na Koroškem pripeljal dva Golfa in eden od njiju, študija Golf GTE Sport, zares močno odstopa od tega , kar si predstavljamo kot tipični nemški avtomobil spodnjega srednjega razreda.

Golfu GTE Sport so namenili karoserijo, ki je pretežno izdelana iz ogljikovih vlaken, zato tehta veliko manj, kot pa bi pločevinasta. Oblikovno izstopa stebriček C z dvoslojno zasnovo, ki so jo leta 2007 uvedli z Golfom GTI W12-650 in jo stalno izpopolnjevali, z njo pa napovedujejo tudi smernice v oblikovanju prihodnjih Golfov GT, saj omogoča precejšnjo razširitev zadnjega dela ob nespremenjeni kabini. Takšna zasnova stebrička C ima poleg oblikovne tudi uporabno vrednost, saj zračni tok med obema plastema služi povečevanju potiska avtomobila k tlom in hlajenju zadnjih zavor.

Vrata, ki se odpirajo navzgor, omogočijo vstop v kabino z ločenima nišama za voznika in sovoznika i n zelo ergonomičnim športno-futurističnim delovnim prostorom z instrumenti, ki so jih zasnovali prav za Golf GTE Sport, obsegajo pa tudi voltmeter, merilnik moči električnega toka, intenzivnosti električnega pogona in podobno.

Priključno hibridni pogon s skupno močjo 295 kilovatov oziroma 400 "konjev" in navorom 670 njutonmetrov tvorijo bencinski štirivaljnik 1,6 TSI iz Pola R WRC in dva elektromotorja na prednji in zadnji premi. Prednji je integriran v ohišje 6-stopenjskega menjalnika DSG, oba pa se napajata iz litij-ionske baterije, ki se polni iz omrežja ali z rekuperacijo zavorne energije. Poraba goriva po ciklusu NEDC znaša 2 litra na sto kilometrov. Načini pogona so štirje in se prilagajajo trenutni m situacijam. V načinu "E-Mode" avtomobil vozi povsem električno do razdalje 50 kilometrov. Ko elektrika v bateriji pade pod določeno raven se vključi še bencinski motor in avtomobil v "Hybrid Mode" postane vzporedni hibridni avtomobil. V načinu "All Wheel Drive" se moč pogona prenaša na vsa štiri kolesa, a tedaj, ko zmanjka elektrike, prednji elektromotor prevzame vlogo generatorja elektrike. Zares športni značaj zagotovi način "GTE-Mode", ko vseh 400 "konjev" poskrbi za silovite pospeške v 4,3 sekunde do 100 kilometrov in največjo hitrost 280 kilometrov na uro, s katerimi Golf GTE Sport na nek način tvori most med cestnimi in dirkalnimi avtomobili.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"