Hitri družinski Golf: Golf R Variant

Najzmogljivejši in najšportnejši Golf je dobil tudi karavansko različico z oznako Variant.

19. 11. 2014

O tem, kako hiter in zabaven avto zna biti najšportnejši, 300-'konjski' Golf R, smo v Avto magazinu pisali konec zime, ko so ga predstavili. Sedaj pa je Golf R dobil še tretjo karoserijsko različico: Variant.

Seveda tudi za Golf R Variant velja vse tisto, kar velja za tri ali petvratni Golf R: podvozje je 20 milimetrov nižje in veliko bolj športno, aerodinamični dodatki so opazni, a še dovolj umirjeni. Dvolitrski TSI je v osnovi znani turbobencinec z neposrednim vbrizgom in oznako EA888, a je od navadnega TSI-ja v njem ostalo bolj malo. Drugačna je glava motorja z novo obliko izgorevalnih prostorov, drugačnimi ventili ter njihovimi sedeži in vzmetmi na izpušni strani, novi so bati, injektorji in turbopuhalo. Seveda so drugačne tudi odmične gredi in elektronika. Končni rezultat: 221 kilovatov oziroma okroglih 300 'konjev', pa 308 Nm največjega navora, ki je na voljo že od 1.800 vrtljajev. Pri Variantu je menjalnik DSG serijski, seveda pa ima tudi Golf R Variant štirikolesni pogon 4Motion s sklopko Haledx 5. generacije tudi bolj športne nastavitve. 5,1-sekundni pospešek do 100 kilometrov na uro gre tako lepo vštric z le sedemlitrsko normno porabo in 605 do 1.620-litrskim prtljažnikom.