Honda z novim Accordom (predstavitev limuzine in kombija v Ženevi) odkrito meri na najprestižnejše tekmece. Oblikovno ne odstopa od smernic, ki sta jih zarisala predhodnika.
Pod motornim pokrovom obeh bo debitiral novi turbodizelski i-CTDi, ki je z močjo 110 kilovatov (150 KM) in 350 njutonmetri močnejši od predhodnika. Značilnosti novinca so: večstopenjsko piezoelektrično vbrizgavanja goriva, bolj učinkovito povratno vodenje izpušnih plinov in filter za nezgorele delce, ki zmanjšuje emisije strupenih snovi.
Druga motorna moč je bencinski dvolitrski i-VTEC s 156 ‘konji’, z večjim premerom sesalnih ventilov, izpopolnjenim krmiljenjem dviga in časa odpiranja ter večjim pretokom zraka na vstopni in izpušni strani. Še močnejši je 2, 4-litrski 200-’konjski’ bencinski agregat z 233 Nm. Pri tem so povečali moč s povečanim kompresijskim razmerjem (prej 10, 5 : 1, zdaj 11, 0 : 1), z večjim premerom ventilov in s spremenjeni krmilnimi časi.
Vse tri motorje bodo serijsko povezovali s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, izbira pa bo nudila še za prestavo krajšo avtomatiko. Inženirji pri snovanju nove generacije Accorda niso gledali le pod motorne pokrove ? pri novem Accordu so znižali tudi težišče, razširili koloteke, preuredili vzmetenje, otrdili karoserijo in posledično zmanjšali njeno prečno nagibanje ter izboljšali vodljivost. Progresivni električni servo in stabilizacijski sistem VSA sta del standardne opreme.
Nadgradnja VSA-ja je aktivno prilagodljivi EPS, ki ob zaznavanju zdrsa vozniku prek stabilizacijske elektronike in volanskega serva pomaga, da zavrti volan v pravo smer. Raven varnosti novega Accorda dvigujejo sistemi pomoči vozniku ADAS (Advanced Driving Assist System): eden izmed njih opozarja na skrenitev na drugi vozni pas, drugi je prilagodljivi tempomat, ki sam vzdržuje varnostno razdaljo, tretji pa je zavorni sistem za ublažitev trka. V notranjosti novega Accorda je opaziti nove merilnike, zaslon iz tekočih kristalov ter številna odlagalna mesta.