Honda Clarity je postala modelna družina: poleg gorivnih celic še elektrika in priključni hibrid

14. 4. 2017
Deli

Po zgledu Hyundaija, ki je svoj elektrificirani model Ioniq ponudil v treh pogonskih različicah, je tudi Honda to storila s svojim modelom Clarity, ki je bil doslej znan predvsem kot avtomobil s pogonom na gorivne celice.

Hondi Clarity Fuell Cell sta se namreč na razstavnem prostoru na avtomobilskem salonu v New Yorku pridružili še električna Honda Clarity Elecrtic in priključno hibridna Honda Clarity Plug-in Hybrid. Pri Hondi pričakujejo, da bodo prodajo elektrificiranih avtomobilov v ZDA po njuni zaslugi v naslednjih štirih letih dvignili na število 75.000, s čimer bodo popeterili trenutno prodajo.

Honda Clarity Plug-in Hybrid, ki bo v prodajne salone prišla konec leta, bo zagotavljala do 68 kilometrov (42 milj) električne vožnje, potem pa bo v delovanje posegel 1,5-litrski bencinski štirivaljnik z Atkinsonovim ciklom, ki bo v prvi vrsti služil pridobivanju elektrike za elektromotor, v določenih pogojih pa bo lahko posegel tudi v sam pogon avtomobila. Elektromotor z močjo 181 'konjev'  se bo napajal iz baterije s kapaciteto 17 kWh, ki se bo na 240-voltnem priključku polnila dobri dve uri in pol. Honda Clarity Plug-in Hybrid naj bi z zalogo elektrike in bencina prevozila do 531 kilometrov (330 milj), če bo poraba seveda znašala normno predvidenih 2,2 l/100km-e (105 MPGe).

 Kot ime pove, je Honda Clarity Electric popolnoma električni avtomobil, ki ga poganja elektromotor z močjo 120 kilovatov (161 'konjev'). Motor se napaja iz baterije s kapaciteto 25,5  kWh, ki se na 240-voltnem priključku polni dobre tri ure. Obstaja tudi možnost hitrega polnjenja, s katerim se baterija v pol ure napolni do 80-odstotne kapacitete. Poraba elektrike preračunano v porabo bencina znaša 2,1 l/100km-e (111 MPGe). Tudi Honda Clarity Electric bo v prodajne salone predvidoma zapeljala v zadnji četrtini leta.

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj