Honda je za modelno leto 2019 precej osvežila svoj hibridni superšportnik NSX, za katerega pravijo, da bo med vsakdanjo uporabo še bolj zadovoljiv, na dirkalni stezi pa še bolj razburljiv avtomobil.
Inženirji so se pri osvežitvi osredotočili na izboljšanje dinamike avtomobila in se hkrati potrudili, da je ohranil vsakdanjo praktičnost. Podvozju Honde NSX so zato spredaj in zadaj namenili večja stabilizatorja, s katerima so spredaj dosegli 26-, zadaj pa 19-odstotno izboljšanje trdnosti, okrepili pa so tudi obese zadnjih koles. Rekalibrirali so tudi programsko opremo za nadzor nad pogonskim sklopom Hybrid SH-AWD, električnim volanskim servom, sistemom za nadzor stabilnosti in nastavljivimi blažilniki. Osvežen je tudi pogonski sklop, ki ustreza okoljskim merilom Euro 6d-TEMP.
Hondo NSX so poleg tega serijsko opremili z zmogljivimi gumami Continental SportContact 6, ki so jih razvili prav za ta avtomobil, pri katerem izboljšajo dinamično odzivnost in povratne informacije med zaviranjem, vožnjo skozi ovinke in pospeševanjem na suhih in mokrih podlagah. Izboljšana Honda NSX je zato dirkalno stezo v Suzuki prevozila dve sekundi hitreje od dosedanje različice.