Honda NSX je vendarle tu!

Hondin legendarni športni model NSX je vendarle dobil naslednika, tokrat s hibridnim pogonom.

13. 1. 2015

Trenutno gre, ker so avto predstavili na salonu v Detroitu najprej za ameriški trg, za Acuro NSX, pa tudi vseh podrobnosti še niso izdali.

Novi NSX poganja V šestvaljnik s prostornino okoli (ali nekaj manj) kot štiri litre z dvema turbinskima polnilnikoma, ki moč preko 9-stopenjskega dvosklopčnega menjalnika prenaša na zadnja kolesa, pri tem pa mu pomaga tudi en elektromotor. Za pogon sprednjih koles (in hkrati pomoč krmiljenju z usmerjanjem navora) skrbita dva elektromotorja, skupna sistemska moč pa naj bi bila okoli 550 'konjev'. Baterija je seveda litij-ionska, ni pa še jasno, ali bo NSX sposoben voziti tudi le na elektriko.

Novi NSX v primerjavi s predhodnikom iz leta 2005 ni veliko zrasel, saj je daljši le za 45 milimetrov (4.470 mm), je pa precej širši in za malenkost višji. Zavore so keramične, obese aluminijaste, seveda pa so lahke materiale uporabili tudi pri izdelavi karoserije. Ker je moč navor s pomočjo elektromotorjev aktivno razporejati med prednji kolesi, aktiven pa naj bi bil tudi zadnji diferencial, lahko voznik delovanje pogonskega sklopa nadzira z gumbom v kabini.

NSX bodo v ZDA (kjer ga bodo tudi izdelovali) pričeli prodajati poleti, kdaj pride v Evropo, pa še ni znano.