Po več kot 25 letih premora se legendarni Honda Prelude vrača v Evropo – tokrat v povsem novi vlogi.
Namesto klasičnega športnega kupeja z bencinskim motorjem prinaša novi Prelude napreden hibridni pogon e:HEV, s katerim želi Honda ponovno poudariti tisto, kar je to ime nekoč pomenilo – vozni užitek in eleganco v enem.
Zunanjost novega Preludeja sledi Hondini filozofiji preprostosti in čistih linij. Navdih je našla v jadralnih letalih, kar se odraža v nizki silhueti, dolgem pokrovu motorja in široki drži na cesti. Čeprav gre za športni kupe, je avtomobil zasnovan z mislijo na vsakodnevno uporabnost – s štirimi sedeži in prtljažnikom, ki sprejme do 663 litrov prtljage.
Kabina je usmerjena v voznika in spominja na pilotsko kabino. 10,2-palčni digitalni zaslon prikazuje podatke glede na izbrani vozni način, osrednji 9-palčni zaslon na dotik pa omogoča upravljanje večine funkcij in podpira brezžični Apple CarPlay ter Android Auto. Notranjost je na voljo v dvobarvnih kombinacijah – bela z modro ali črna z modro – in izžareva športno eleganco, ki jo dopolnjuje ozvočenje Bose z osmimi zvočniki.
Ena od ključnih novosti je sistem Honda S+ Shift, ki posnema občutek prestavljanja pri klasičnem menjalniku. Uporablja virtualni osemstopenjski menjalnik, ki skupaj z aktivnim zvočnim sistemom poskrbi za realističen občutek pospeševanja in značilen zvok ob prestavljanju. Preko obvolanskih ročic lahko voznik prestavlja ročno, pri čemer sistem samodejno ustvari zvok in občutek “blipa” pri prestavljanju navzdol – kot pri pravem športnem avtu.
Pod motornim pokrovom deluje Hondin preverjeni hibridni sistem e:HEV, ki združuje 2,0-litrski bencinski motor in dvojni elektromotor. Skupna moč znaša 135 kilovatov (184 KM), kar omogoča živahno pospeševanje, hkrati pa ohranja nizko porabo goriva in visoko učinkovitost. Voznik lahko izbira med štirimi načini – Comfort, GT, Sport in Individual – ki prilagajajo delovanje pogonskega sklopa, blažilnikov in krmiljenja.
Za vozne lastnosti novega Preludeja so Hondini inženirji uporabili del tehnologije iz Civica Type R. Vozilo ima večvodilno zadnje vzmetenje, adaptivne blažilnike in najnovejši sistem Agile Handling Assist, ki skrbi za stabilnost v ovinkih. Rezultat je kombinacija okretnosti, natančnosti in udobja – značilnosti, ki so nekoč naredile Prelude sinonim za vozniško zadovoljstvo.
Novi Prelude je opremljen z najnovejšo generacijo sistema Honda SENSING, ki vključuje aktivni tempomat, pomoč pri ohranjanju voznega pasu ter sistem za preprečevanje zapustitve cestišča. Vsi sistemi so prilagojeni športnemu značaju avtomobila, da ne posegajo preveč v voznikovo doživetje.
Po besedah Hansa de Jaegerja, podpredsednika Honda Motor Europe, nova generacija “združuje dediščino športnih kupejev Prelude z napredno hibridno tehnologijo in eleganco sodobnih Hondinih modelov”.
Honda Prelude e:HEV bo v evropske prodajne salone zapeljala v prvi polovici leta 2026, pričakovane cene pa se bodo po neuradnih podatkih začele pri približno 36.000 evrih. Kupci bodo lahko izbirali med štirimi barvnimi izvedbami – Moonlit White Pearl, Meteoroid Grey Metallic, Crystal Black Pearl in Racing Blue Pearl.



