Honda je v sodelovanju s hollywoodskim studiem DreamWorks Animation razvila pri razvoju vsebin in rešitev v okolju navidezne resničnosti, ki si jih obiskovalci sejma potrošniške elektronike CES v Las Vegasu lahko praktično ogledajo na prototipu Honda Dream Drive.
Honda in DremWorks bosta sodelovala predvsem pri razvoju softvera, s katerim bodo zlili aktualne telematske podatke ter aplikacije za zabavo, izobraževanje in informiranje in jih sinhroniziral s premikanjem avtomobila. Prvi praktični dosežek sodelovanja je avtombil Honda Dream Drive, v katerem lahko obiskovalci sejma lahko med vožnjo dobijo vpogled v nove svetove. Kot pravijo pri Hondi, se dojemanje zabave v avtomobilih hitro spreminja, saj ljudje postajajo čedalje bolj navezani na osebne komunikacijske naprave. Honda bi v sodelovanje z DreamWorks rada ljudem v tem oziru omogočila še več pestrosti.
Potnik v Hondi Dream Drive sicer nosi naglavni komplet za virtualno resničnost, ki ga aktivira premikanje avtomobila, potem pa se z njegovo pomočjo potopijo v svet animiranega filma. V avtomobilu jim namreč predvajajo tridimenzionalne vsebine iz DreamWorksovega najnovejšega animiranega filma Trolls.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj