Domači kupci so navdušeni nad prestižno limuzino.
Huaweijev prestižni električni limuzinski model Maextro S800, prvič predstavljen novembra lani, je nedavno uradno debitiral na avtomobilskem sejmu v Guangdongu. Že v prvi prodajni teden je na kitajskem trgu zabeležil 3.600 naročil, kar kaže na močno zanimanje kupcev, poroča organizacija Harmony Intelligent Mobility Alliance (HIMA).
Model Maextro S800, ki nastaja v sodelovanju med tehnološkim velikanom Huaweijem in avtomobilskim proizvajalcem JAC Group, se na trgu pozicionira kot konkurent ultra luksuzni limuzini Mercedes-Maybach razred S. Začetna cena električnega vozila znaša približno 90.800 evrov, kar je skoraj polovica cene nemškega tekmeca, ki se v Kitajski začne pri približno 188.000 evrih.
V manj kot 24 urah po uradni predstavitvi je bilo zbranih že 1.600 naročil, kar potrjuje močno sprejetost modela. Presenetljivo je, da se je kar 70 odstotkov naročil nanašalo na najdražjo različico, vredno 130.300 evrov, je povedal Huaweijev izvršni direktor Yu Chengdong. Po njegovih besedah je to dokaz rastočega povpraševanja kitajskih potrošnikov po vrhunskih domačih znamkah.
S800 je prvi skupni projekt Huaweija in JAC Group, obenem pa tudi doslej najambicioznejši avtomobilski projekt znotraj konzorcija HIMA. Vozilo vstopa na trg, kjer so tradicionalno prevladovale nemške znamke, zdaj pa Kitajska očitno krepi svojo prisotnost v prestižnem segmentu.
Maextro S800 se z dolžino 5.480 mm, širino 2.000 mm in medosno razdaljo 3.370 mm uvršča med največje limuzine na kitajskem trgu. Njegov neposredni tekmec je tudi model NIO ET9, ki je začel z dobavami marca, aprila pa so jih dostavili 810. Notranjost vozila vključuje 43 zvočnikov s skupno močjo 2.920 W, glavni zaslon velikosti 15,6 palca in dodatni 16-palčni ekran za sovoznika. Na voljo je različica s štirimi ali petimi sedeži, zadnja stekla pa je mogoče zatemniti s kretnjami.
Kupci lahko izbirajo med dvema osnovnima različicama – popolnoma električno in hibridno. Električna različica z dvema motorjema skupne moči 390 kW (523 KM) in 95 kWh baterijo ponuja doseg do 702 km po kitajskem CLTC standardu. Hibridna različica z dvema ali tremi motorji v najmočnejši izvedbi doseže 635 kW (852 KM), z dodatkom 1,5-litrskega bencinskega generatorja. Skupna letna proizvodnja naj bi v novi tovarni presegla 100.000 vozil, kar ustreza približno 8.300 enotam na mesec ob polni kapaciteti.
Dobave se začnejo avgusta, posebna serija Pioneer, omejena na 599 vozil, pa bo na voljo že od 24. junija dalje.