Po uspešni splavitvi modela i30 in njegove podaljšane različice i30 CW k nam prihaja še i10.
Da gre za manjši model, verjetno ni treba posebej razlagati, vseeno pa povejmo, da Hyundaiev malček v dolžino meri dobre tri metre in pol (3.565 mm), v širino slabega 1, 6 metra (1.595 mm), približno toliko pa tudi v višino (1.550 mm). Da gre za sodoben izdelek, je opaziti tako na zunaj kot znotraj, kjer pogled hitro zvabita zanimivo oblikovani armaturna plošča in sredinska konzola. Malček ima v rokavu tudi druge adute, na primer povsem ravno dno, ki nastane, ko zložimo zadnjo klop, kar je dobrodošlo pri prevozu večjega tovora, ali pa pregovorno bogate pakete opreme ? že v osnovnem (Life) poleg električnega pomika stekel spredaj, ABS-a, EBD-ja, pritrditev ISOFIX, avtoradia s CD- in MP3-predvajalnikom in voznikove varnostne blazine dobite tudi klimatsko napravo.
Za kaj več bo treba poseči po paketu Comfort, največ pa ponudi oprema Style, ki vključuje še električni pomik stekel zadaj, potovalni računalnik, bočni varnostni blazini, lita platišča, širše gume itd. Motorja sta za zdaj dva, oba 1, 1-litrska, razlikujeta se le v tem, da je en štirivaljni in bencinski, drugi pa trivaljni in turbodizelski. Pozneje bo paleto obogatil še sodoben 1, 2-litrski bencinar, do takrat pa bo veljalo, da je za najcenejšega i10 (1.1 Life) pri nas treba odšteti 8.490, za najdražjega (1.1 CRDi Style) pa 10.490 evrov.
Foto: Hyundai