Hyundai i10 se želi kosati s športniki

10. 9. 2020
Deli

Hkrati se predstavitvijo so pri zastopniku že začeli tudi s prodajo i30 N-Line.

Druga generacija Hyundai i10 se počasi prebija na naše ceste. Na prvem testu smo ga imeli pred kratkim tudi pri Avto magazinu, a tedaj opremljenega z 1,2-litrskim bencinskim motorjem. Po novem pa bo omenjeni agregat dobil manjšo, a živahnejšo družbo v obliki litrskega turbobencinskega trivaljnika, ki pa bo na voljo le z enim paketom opreme, ki pa je pri Hyundaiju vse bolj priljubljena: N-Line.

i10 je tako že tretji model v Hyundaijevi paleti po i30 in Tucsonu na slovenskem trgu, ki so mu Korejci namenili športno ukrojeno podobo (pri čemer pa mu bo že kmalu sledila tudi Kona) z oznako N-Line. Po njeni zaslugi se bo i10 N-Line že na prvi pogled razlikoval od klasičnih bratov, saj paket opreme zajema preoblikovana odbijača in masko hladilnika, nova pa so tudi 16-palčna platišča. Poleg tega bo imel avtomobil tudi nekaj rdečih dodatkov, med drugim obrobo difuzorja ter sprednjega spojlerja.

Rdeča barva ali bolje rečeno rdeče obrobe pa poudarjajo karakter avtomobila tudi v kabini. Skorajda pravilo je, da imajo športni avtomobili volanske šive in pa vsaj del prestavne ročice obrobljen v rdeči barvi, pri čemer pa so šli pri Hyundaiju še dlje. i10 ima tako z rdečo barvo obrobljene tudi šive na sedežih ter celo zunanji rob zunanji rež klimatske naprave. Piko na i predstavljajo aluminijasta značka s črko N na volanskem obroču in pa aluminijaste stopalke za plin, sklopko in zavoro.

Čeprav je poudarek paketa opreme N-Line na športnemu videzu, pa so pri Hyundaiju poskrbeli tudi za izdatno varnost in i10 založili s številnimi pripomočki za večjo varnost. Tako bo avtomobil recimo sposoben zaznati ter prepoznati prometne znake in pešce ter po potrebi samodejno zaustaviti vozilo, pomagal bo pri ohranjanju voznega pasu, samostojno bo preklapljal med dolgimi in kratkimi žarometi, poleg tega pa bo voznika lahko opozoril tudi na morebitno zmanjšano koncentracijo.

Hyundai i10 N-Line pa je od danes naprej pravzaprav mogoče že naročiti tudi v Sloveniji, zaradi česar so posledično že znane cene. Z novim 73,6-kilovatnim motorjem bo tako od različic z 1,2-litrskim motorjem dražji za 750 evrov, še dodatnih 600 evrov pa bo potrebno k paketoma Style in Premium doplačati za paket dodatkov N-Line, kar pomeni, da bo za novinca potrebno odšteti vsaj 13.840 evrov.

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj