Saj veste pri nas sta Hyundai in Kia rivala, v Koreji pa sestrski znamki.
Tako je logično uvajanje novih modelov - najprej Kia potem Hyundai in obratno. Po tem ko je Kia predstavila (sicer že pred časom novi Picanto), je zdaj na vrsti novi Hyundaijev malček, torej i10.
Prenova bo dovolj velika, da ga bo mogoče takoj prepoznati, navsezadnje tudi po dnevnih LED lučeh. Tudi sicer bo novi i10 od predhodnika večji - v dolžino bo meril 3,67 metra, kar pomeni, da bo daljši za osem centimetrov in širši za dobrih šest centimetrov. Medosna razdalja ostaja skoraj nespremenjena, navkljub temu Korejci obljubljajo več prostora v notranjosti. Upajmo, da pri tem ne mislijo zgolj na prtljažnik, ki naj bi bil s 252 litri celo med največjimi v razredu - za 27 litrov večji kot pri predhodni generaciji in za liter večji kot pri doslej nejvečjem - Volkswagnu Up!.
Hyundai obljublja boljšo opremo, več serijskih zračnih blazin, ESP, bogatejša (po vzoru Kie Picanto) bo tudi dodatna oprema.
Tudi motorna paleta bo v tesni povezavi s Kio, torej litrska tri- ali štirivaljnik s 69 'konji' v prihodnje pa verjetno tudi 1,2-litrski s 85 'konji'.
Hyundai i10 bodo izdelovali v Turčiji, uradna predstavitev pa nas seveda čaka na frankfurtskem avtomobilskem salonu.