Avto naj bi bil vmeščen med Insterja in Kono, uporabljal pa bo platformo, na kateri že stoji praktično celoten nabor Hyundaievih Ioniqov.
Hyundai pripravlja novega člana družine Ioniq – serijsko različico koncepta Three, ki bo kot mali električni kombilimuzinski model dopolnil ponudbo znamke v Evropi. Avtomobil, ki naj bi na trg zapeljal septembra 2026, bo po vsej verjetnosti nosil ime Ioniq 3.
Gre za Hyundaijev odgovor na vse večje povpraševanje po kompaktnih in cenovno dostopnejših električnih avtomobilih, predvsem s strani zasebnih kupcev. Kot je pojasnil izvršni direktor Hyundai Europe, Xavier Martinet, flotni kupci sicer posegajo po večjih električnih vozilih, medtem ko zasebniki najraje izbirajo manjše in kompaktne modele.
Koncept, ki je bil prvič predstavljen 9. septembra na salonu IAA v Münchnu, meri 4.280 mm v dolžino, 1.940 mm v širino in 1.420 mm v višino, medosna razdalja pa znaša 2.722 mm. Serijska izvedba bo nekoliko krajša, a bo po besedah Martinetta kar 90 odstotkov oblikovno zvesta konceptu. Posebnost so izjemno ozki žarometi in pikseliziran svetlobni podpis na maski, ki ponazarjata prihodnji oblikovalski jezik Hyundaijevih električnih vozil.
Model bo umeščen med Insterja in Kono, s čimer bo Hyundai pokril še en pomemben segment evropskega trga. Z njim bo postal ena redkih znamk, ki bo v Evropi ponujala popolno paleto električnih vozil – od najmanjših mestnih avtov pa vse do velikih SUV-jev.
Tehnično bo mali Ioniq uporabljal prilagojeno platformo E-GMP, ki sicer služi kot osnova za večje modele Ioniq 5, Ioniq 6 in Ioniq 9. A za razliko od njih bo novinec temeljil na 400-voltni električni arhitekturi (namesto 800-voltne), podobno kot Kijina modela EV3 in EV4.
Proizvodnja bo potekala v Hyundaijevi tovarni v Izmitu v Turčiji, kjer že izdelujejo modele i10, i20 in Bayon. To dodatno potrjuje, da je bil novi električni malček razvit izključno z mislijo na evropske kupce.