Hyundai je za predstavitev na avtomobilskem salonu v Ženevi pripravil vse tri različice svojega novega, alternativnim pogonskim sklopom prilagojenega modela Ioniq: Ioniq Hybrid, Ioniq Plug-in in Ioniq Electric.
V osrčju pogonskega sklopa Ioniqov Hybrid in Plug-in je isti 1,6-litrski štirivaljnik z neposrednim vbrizgavanjem bencina v izgorevalne komore in odličnim 40-odstotnim toplotnim izkoristkom. Razvija moč 105 'konj' in navor 147 njutonmetrov in deluje v kombinaciji s šeststopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko. Motorja v obeh modelih seveda na vzporedni način sodelujeta z elektromotorjema, ki pa se razlikujeta med seboj.
Elektromotor v Ioniqu Hybrid razvija moč 43,5 'konjev' in navor 170 njutonmetrov, napaja pa se iz litij-ion polimerne baterije s kapaciteto 1,56 kWh. Avtomobil s sistemsko močjo 141 'konjev' doseže največjo hitrost 185 kilometrov na uro in v zrak izpušča 79 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.
Elektromotor v Ioniqu Plug-in lahko energijo za električno vožnjo do razdalje 50 kilometrov črpa iz litij-ion polimerne baterije s kapaciteto 8,9 kWh, ki jo seveda lahko polnimo iz električnega omrežja. Razvije največjo moč 61 'konj', bencinskemu motorju pa pomaga, da v zrak izpusti le 32 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.
Okolju najbolj prijazen je popolnoma električni Ioniq Electric, ki lokalno seveda v zrak ne izpušča škodljivih plinov, litij-ion polimerna baterija s kapaciteto 28 kWh pa mu omogoča več kot 250 kilometrov električne vožnje. Elektromotor z močjo 120 'konj' in stalnim navorom 295 njutonmetrov ga pospeši do največje hitrosti 165 kilometrov na uro.
Vsi trije Ioniqi se sicer ponašajo z ugodnim količnikom zračnega upora 0,24 in obširnim naborom varnostnih in info-zabavnostnih pripomočkov.