Hyundai je na posebnem dogodku v Seulu predstavil predserijsko različico nove generacije športnega terenca s pogonom na vodikove gorivne celice, ki bo v serijski izvedbi luč sveta uradno ugledal prihodnje leto, za zdaj pa še nima imena.
Novi športni terenec bo Hyundaijev drugi serijski avtomobil s pogonom na gorivne celice po Hyundaiju ix30 Fuell Cell, kot pravijo Korejci, pa so ga razvili s štirimi stebri v mislih. Ti so učinkovitost sistema gorivnih celic, zmogljivost, vzdržljivost in učinkovitost posode za shranjevanje vodika. Z uporabo izboljšanih membran, elektrod in bipolarnih plošč v gorivnih celicah so zmanjšali tudi stroške njihove proizvodnje.
Z izboljšanjem zmogljivosti gorivnih celic, zmanjšanjem porabe vodika in optimizacijo drugih komponent so izkoristek avtomobila povečali na 60 odstotkov, kar je za devet odstotkov bolje od njegovega predhodnika s 55,3-odstotnim izkoristkom. Novinec bo razpolagal z močjo 163 'konjev', s polnimi posodami vodika bo lahko prevozil do 800 kilometrov, gorivne celice pa bodo delovale do temperature 30 Celzijevih stopinj pod ničlo. Povečan doseg je tudi posledica treh enako velikih posod, ki po zaslugi inovacij v njihovi strukturi omogočajo shranjevanje večje količine vodika.
Omeniti velja še obliko avtomobila, ki izhaja iz študije FE Concept, ki smo jo lahko spomladi videli v Ženevi, zanjo pa so značilne organski in tekoče karoserijske linije, za katere so navdih našli v naravi.
Hyundai je na dogodku predstavil tudi svoje prihodnje načrte, po katerih bodo do leta 2020 v skupaj s Kio predstavili 31 okolju prijaznih avtomobilov. Pomembno vlogo bodo igrali električni, hibridni in avtomobili s pogonom na gorivne celice, prav tako pa tudi konvencionalni avtomobili z mehkim hibridom v obliki v menjalnik vgrajenega majhnega elektromotorja. V prvi polovici 2018 bodo sicer predstavili električno različico Kone, leta 2021 ji bo sledil električni predstavnik znamke Genesis, po letu 2021 pa bo na ceste zapeljal električni avtomobil z dosegom 500 kilometrov, ki bo zasnovan na novi arhitekturi za električne avtomobile.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del