V petek smo se novinarji prvič popeljali s Hyundaijevim novorojencem i30 N, prvim – a ne tudi zadnjim- predstavnikom "civilno-športne" linije N, v kateri vsekakor ne bo ostal edini.
Hyundai i30 N je prvi serijski model, ki je nastal v okviru športne podznamke N. Za osnovo mu je sicer služil petvratni Hyundai i30, a so ga inženirji popolnoma preuredili v kombinacijo avtomobila za vsakdanje opravke in športnika. Dobre zmogljivosti mu zagotavlja turbobencinski štirivaljnik 2,0 T-GDI, ki lahko razvija moč 250 ali 275 'konjev' in navor 353 Nm, z močnostjo 'overboosta' na 378 Nm. Do 100 kilometrov na uro pospešuje 6,4 oziroma 6,1 sekunde. Razlika v moči ni edina, saj je močnejša različica Performance obuta tudi v gume večjih dimenzij večjimi gumami in ima elektronsko zaporo diferenciala.
Več o Hyundaiju i30 N pa v naslednji številki Avto magazina, ki izide 12. oktobra.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"