Hyundai razkriva vodikovo vizijo do leta 2030

11. 12. 2018
Deli

Hyundai Motor Group, ki združuje avtomobilski znamki Hyundai in Kio, je objavil načrt 'FCEV Vision 2030', s katerim bi radi pospešili prehod družbe na vodik kot energenta in vodikovo tehnologijo razširili tudi čez meje transportnega sektorja.

V okviru načrta bodo do leta 2030 letno proizvodnjo sistemov z gorivnimi celicami povečali na 700 tisoč in poiskali nove poslovne priložnosti za uporabo gorivnih celic, ki jih bodo dobavljali tako avtomobilskim proizvajalcem kot tudi proizvajalcem dronov, vodnih plovil in delovnih strojev, kakršni so viličarji. Pričakujejo, da se bo povečalo tudi povpraševanje po vodikovih celicah v drugih panogah, kakršne so pridobivanje električnega toka in sistemi za shranjevanje elektrike.

Hyundai Motor Group in njeni dobavitelji bodo v projekt vložili približno šest milijard evrov, ki jih bodo med drugim porabili za povečanje razvojnoraziskovalnih središč, v katerih bi lahko delo našlo okoli 51 tisoč ljudi. Po predvidevanjih naj bi do leta 2030 na leto izdelovali po 500 tisoč avtomobilov z gorivnimi celicami, med katerimi bodo tako osebni avtomobili kot tudi gospodarska vozila. Kot so izračunali, naj bi se zahteve v enakem obdobju povečale na dva milijona takšnih avtomobilov letno.

Predstavitev načrta je potekala na lokaciji druge tovarne Hyundaijevega podjetja za proizvodnjo gorivnih celic Hyundai Mobis Co. v južnokorejskem mestu Chungju, ki bo do leta 2022 omogočila povečanje proizvodnje na 40 tisoč enot letno. Trenutna proizvodnja se giblje pri tri tisoč enotah letno. Prav tako bodo izboljšali sistem gorivnih celic, ki jih vgrajujejo v Hyundai Nexo, in povečali pestrost produktov, da bodo lahko ustregli zahtevam drugih industrijskih sektorjev.

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel