Vse od začetka teženj k popolni elektrifikaciji je bilo jasno, da se bo čas ročnih menjalnikov nekoč končal. Zdaj so dnevi treh pedalov zares že šteti.
Nekateri športni modeli še vedno ohranjajo ročni menjalnik, ki po mnenju mnogih omogoča več komunikacije med voznikom in avtomobilom ter aktivnejšo vožnjo, a tržni trendi so jasni: pravih športnih avtomobilov vse manj, število električnih modelov v ponudbi pa iz dneva v dan narašča. Obenem si večina kupcev želi čim bolj udobno in brezskrbno vožnjo.
V tem kontekstu je Tyrone Johnson, generalni direktor Hyundaijevega evropskega tehničnega centra v Nemčiji, v intervjuju za Car Magazine samozavestno izjavil, da danes praktično "nihče več noče ročnih menjalnikov".
Čeprav se takšna izjava morda zdi radikalna, ostaja nesporno dejstvo, da postajajo ročni menjalniki vse bolj eksotika, ki jo izberejo predvsem še entuziasti in še to skoraj izključno v športnih modelih. To je še posebej očitno na trgih, kot je ameriški, kjer se je pri modelu Elantra N le 30 odstotkov kupcev odločilo za ročni menjalnik, preostali pa za 8-stopenjski avtomatski menjalnik z dvojno sklopko.
Johnson gre še dlje in trdi, da to ne velja samo za menjalnike – prepričan je, da kupci ne želijo več niti klasičnih ročnih zavor niti analognih merilnikov. To naj bi še posebej veljalo za voznike, mlajše od 40 let, medtem ko starejši še vedno cenijo občutek ob potegu ročne zavore ali pogled na klasično armaturno ploščo z merilniki in kazalci.
Tudi na tem področju je statistika jasna, a hkrati velja, da proizvajalci kupcem niti ne puščajo veliko izbire. Zaradi nižjih stroškov razvoja in proizvodnje večina novih avtomobilov že serijsko prihaja z elektronsko ročno zavoro, popolnoma digitalno instrumentno ploščo in avtomatskim menjalnikom.