Korejci so se v peti generaciji odločili za povsem drugačen oblikovalski pristop.
Hyundai je predstavil novo, peto generacijo Santa Feja, ki je največji SUV, kar jih znamka ponuja pri nas. Na pogled povsem drugačen od prejšnje generacije sledi konceptu open for more (odprt za več). Znamka se je v sklopu tega pohvalila s posebnim načinom odpiranja prtljažnih vrat. Ta se povsem odpro, tako da praktično ni nobenega roba okoli vratne odprtine, kar zagotavlja več prostora za nakladanje tovora in po besedah Korejcev še boljšo povezanost z okolico, ko sedimo v prtljažniku in opazujemo naravo.
Drugačen
Ta beseda dobro opiše njegov videz. Novi Santa Fe je bolj škatlast, robovi so ostrejši in malce spominja na predstavnike angleške znamke. Prednja žarometa spominjata na črki H in sta povezana s horizontalno svetlobno linijo. Dva H najdemo tudi na zadnjem delu - oblika zadnjih luči je prejšnji mesec, ko so po spletu zaokrožile prve fotografije nove generacije, sprožila mešane občutke.
Horizontale in vertikale
Oblikovalci kabine so dejali, da so uporabili navpične in vodoravne linije, da bi v kabini poudarili trden značaj SUV. Ukrivljen 12,3-palčni zaslon je pri Santa Feju prvi v njegovem razredu. Poleg instrumentne plošče služi tudi kot osrednji zaslon za zabavnoinformacijski sistem. V kabini so uporabljeni okolju prijazni materiali, na voljo pa bo pet različnih barv notranjosti.
Mere
Santa Fe je v novi generaciji tudi malce zrasel. Znamka je dala poudarek predvsem na povečanje prostora za noge v drugi in tretji vrsti - koliko, je odvisno od motorizacije (pri hibridu nekaj manj). V dolžino meri 4,83 metra, v širino 1,9 metra in visok je največ 1,78 metra (s strešnimi sanmi). Medosna razdalja znaša 2,81 metra, v prtljažnik pa lahko pospravimo 725 litrov prtljage, kar je 91 litrov več kot pri prejšnjem Santa Feju.
Nova generacija bo na voljo s celo paleto asistenčnih sistemov, ki jih ponuja Hyundai, pod pokrovom pa bosta v Evropi lahko 2 različna motorja, dizelski hibrid in bencinski priključni hibrid, oba z 1,6 litra delovne prostornine in 160 konjskimi močmi.
Za pustolovce!
Hyundai je predstavil še koncept XRT, ki je na kožo pisan lastnikom, ki s Santa Fejem kdaj pa kdaj zapeljejo na kakšno brezpotje in raziskujejo naravo. V nasprotju z XRT je paket opreme Caligraphhy namenjen bolj "premium urbanemu" življenjskemu slogu.
Fotografije: Hyundai
Preberite še: Pol milijona za skoraj 36 let starega Subaruja? O ja, ta je res vreden toliko!
BONUS VIDEO: Spoznajte Mercedesovo prestižno limuzino, oblikovano pod vodstvom slovenskega mojstra Roberta Lešnika