Hyundai v Ženevi: i30 Wagon ter Ioniq Plug-in Hybrid

Malce manj kot v Ženevi predstavljini koncept z gorivnimi celicami FE Fuell Cell Concept, a še vedno zelo eko, je tretja različica Ioniqa.

8. 3. 2017

Hibridu in električnemu, ki sta že zapeljala tudi na naše ceste, se je v Ženevi pridružil še priključni hibrid. 1,6-litrskemu bencinskemu motorju, znanemu iz hibrida, so tokrat dodali 45-kilovatni elektromotor, le na elektriko pa lahko prevozi (podobno kot Kia Niro v priključno-hibridni različici, s katero si deli tehniko) 63 kilometrov. Baterija zmore 11 kilovatnih ur. Kako zmogljiv je vgrajeni polnilec, pri Hyundaiju še niso razvili, priključno hibridni Ioniq pa na ceste prihaja jeseni.

I30 je dobil še karavansko različico. Ta ima za dobrih 600 litrov prtljažnika, ob podrtih zadnjih sedežih pa tja do 1.650 litrov. Kot karavan bo na voljo s tremi motorji (vsaj na začetku): litrski turbobencinec s 118 ’konji’, 1,4-litrski s 138 ’konji’ ter turbodizel s 109 ’konji’.