Hyundaijev i20 na slovenskih cestah

13. 3. 2009
Deli

Najcenejši i20 stane 9.990 evrov (motor 1.2, 57 kW, oprema Life), toda serijsko ima precej opreme.

Med drugim ABS, šest (! ) varnostnih blazin, aktivne vzgavnike, zategovalnike varnostnih pasov spredaj, (električni) servovolan, klimatsko napravo in hlajen predal pred sopotnikom, avdiosistem s predvajalnikom zgoščenk (tudi mp3), po višini nastavljiv voznikov sedež, deljivo zadnjo klop, daljinsko osrednjo ključavnico ter električni pomik šip.

Poleg tega, verjetno najbolj prodajanega v Sloveniji, si v i20 lahko kupci omislijo še šest (! ) drugih motorjev. Dva večja bencinska (1.4 in 1.6) bosta pritegnila (tudi) tiste, ki si bodo zaželeli samodejni menjalnik (na voljo s tema motorjema za dodatnih tisoč evrov), ljubiteljem turbodizlov pa so namenili dva motorja (1.4 in 1.6) s skupaj štirimi močmi; najcenejši med njimi je 1.4 CRDi Comfort (55 kW), ki stane 12.490 evrov.

Paketi opreme so štirje, vseeno pa ostane nekaj tudi za dodatno izbiro, denimo ESP (400 evrov), Garmin (149 evrov) ali parkirna tipala zadaj (250 evrov). Za avtomobil z novo platformo, zasnovan za pet zvezdic Euro NCAP ter z možnostjo barvnih tekstilnih vložkov v notranjosti (modra, rdeča, 80 evrov), je ob vsem naštetem nakup ugoden.

Žal ESP, kot smo ob prvi predstavitvi i20 domnevali, ni serijski (brez doplačila ga dobite le v najdražjem paketu opreme Style), a je res tudi, da v tem razredu to še ni standard niti pri veliko dražjih avtomobil(čk)ih.

Za zdaj ima i20 pet vrat, trivratni pride na naš trg junija, skupaj pa naj bi jih v Sloveniji letos prodali 700. (VK)

Foto: Hyundai

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"