Hyundaijev športni oddelek N je po mnogih napovedih končno predstavil tudi serijsko različico svojega prvega izdelka, Hyundaija i30 N, ki ga je fino uglasil kar na dirkališču Nürburgring.
Kot rečeno je Hyundaiju i30 N za osnovo služil petvratni Hyindai i30, a so ga v športne namene precej spremenili, da bi dosegli kombinacijo čim večjega zadovoljstva v vožnji, športnosti na stezi in vsakdanje uporabnosti.
Namenili so mu turbobencinski štirivaljnik Theta 2,0 T-GDI, ki razvija moči 250 ali 270 'konjev' in navor 353 njutonmetrov, kar mu omogoči, da 100 kilometrov na uro doseže v 6,4 oziroma 6,1 sekunde, odvisno seveda od motorne različice. Največja hitrost je v obeh primerih elektronsko omejena na 250 kilometrov na uro.
K športnim voznim lastnostim pripomorejo tudi odzivni volan, sistem za štart 'Launch Control', usklajevanje motornih vrtljajev ob prestavljanju navzdol, elektronski nadzor vzmetenja, elektronski diferencial z omejenim zdrsom, prilagodljiv izpušni sistem in elektronski generator zvoka, ki v kabini še okrepi športni zvok motorja. Voznik lahko sicer izbira med petimi načini vožnje. Poleg načinov Eco, Norla in Sport ima namreč na voljo še izrazito športni način N in športni način z osebno noto N Custom.