Hyundaijeva študija minibusa z gorivnimi celicami

Hyundai nadaljuje svoj program razvoja vozil s pogonom na gorivne celice. Z njimi je študijsko opremil minibus H350 Fuell Cell Concept, ki ga je prikazal na razstavi gospodarskih vozil v Hannovru.

Hyundaijeva študija minibusa z gorivnimi celicami (foto: Hyundai) Hyundai
23. 9. 2016

S študijo H350 Fuell Cell Concept nakazujejo, da so vodikove gorivne celice, oziroma elektromotorji, ki se napajajo z elektriko, ki jo proizvedejo celice, lahko verodostojno pogonsko sredstvo za gospodarska vozila do skupne teže 3,5 tone.

Komponente pogonskega sklopa so povsem vgrajen pod dno potniške kabine, zato je vozniku in potnikom na voljo ravno toliko prostora kot v različicah z motorji na notranje izgorevanje. Med prednjo in zadnjo premo sta vgrajeni dve posodi za gorivo, v katerih je pod tlakom 700 barov shranjenih 175 litrov oziroma 7,05 kilograma vodika. Polnjenje posod traja manj kot štiri minute, zaloga pa študijskemu minibusu zagotavlja 422 kilometrov dosega. Minibus sicer poganja 100-kilovatni elektromotor, ki zagotavlja neslišno pospeševanje do največje hitrosti 150 kilometrov na uro.

Hyundaijevi razvojniki so pri razvoju študije izkoristili tudi izkušnje s športnim terencem Hyundai ix35 Fuell Cell, ki so ga na trg uvajali od leta 2013 in je med drugim postal tudi 'delovni konj' car sharing projekta BeeZero, ki deluje v Münchnu.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri