Mednarodna avtomobilska razstava v Frankfurtu se začne čez dobrih štirinajst dni, a na njej bo manjkala več kot polovica uglednejših znamk, ki prodajajo svoje avtomobile v Evropi.
Dobra dvajseterica je pestra , ima pa tudi nekaj skupnih značilnosti: Manjkali bodo vsi francoski izdelovalci, med japonskimi pa bo v frankfurtskih dvoranah le Honda ( s svojim novim električnim E). Tudi vodstva luksuznih znamk so se skoraj soglasno odzvala z odsotnostjo, od Volkswagnovih znamk tako na primer ne bo Bentleya, bo pa Lamborghini, pravzaprav edini s superšportnimi avtomobili, ki bo razstavljal.
Spisek manjkajočih pa je po naših podatkih takle: Alfa Romeo, Alpine, Aston Martin, Bentley, Cadillac, Chevrolet, Citroën, DS, Ferrari, Fiat, Jeep, Kia, Maserati, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Renault, Rolls-Royce, Subaru, Suzuki, Tesla, Toyota in Volvo.
Razlogov za tako množično odsotnost je v več, najpomembnejša pa se vsekakor zdita premajhna pozornost, ki jo manjši izdelovalci dobijo, ter precej visoki stroški nastopov. Tu so tudi tisti, ki razstavljajo, stopili korak nazaj in nameravajo za svoje nastope na IAA zmanjšati proračune, na primer BMW, ki je še leta 2017 najemal celotno ogromno dvorano 11 (s preskusno stezo, ki so jo zgradili nad svojimi razstavnimi prostori), zdaj pa bo tam na manjšem prostoru.
Zanimiv je Renault. Potem ko so se že odločili, da jih na IAA ne bo, pa so na zunanjem delu razstavišča vseeno pridobili manjši prostor, kjer bodo obiskovalcem omogočali preskušanje svojih avtomobilov, skorajda vsi pa pričakujemo, da se bo tam pojavil tudi njihov novi Captur.