Ob njej se prodajata tudi njegova unikatna Fiat 130 in Lancia Thema!
Gianni Agnelli, ikonični vodja Fiata, ki je leta 1966 podedoval nadzor nad podjetjem in Fiat povzdignil v enega največjih avtomobilskih proizvajalcev v Evropi, ni bil znan le po svoji karizmi in izjemnem poslovnem občutku (bil je eden najbogatejših italijanov v moderni zgodovini), temveč tudi po izvrstnem okusu za avtomobile. Trije od njegovih najbolj znanih in posebnih avtomobilov so zdaj naprodaj pri dražbeni hiši RM Sotheby's.
1986 Fiat Panda 4×4
To drugo generacijo majhne, štirikolesno gnane Pande, je Agnelli naročil že kot novo in jo je uporabljal za zimske poti okoli St. Moritza. Danes je redkost že sama po sebi, a ta ima še posebno pestro zgodovino. V lasti Agnellija je ostala kar 15 let, kasneje pa je zamenjala še štiri lastnike. Peti lastnik, pri katerem je v lasti že pet let, se je nedavno odločil za popolno obnovitev povsem zvesto originalni specifikaciji, kakršno je Agnelli dobil iz tovarne. Gre za verjetno najbolje ohranjeno Pando 4x4 na svetu – in z najboljšim pedigrejem. Njeno vrednost ocenjujejo na 20 do 40 tisoč evrov.
1974 Fiat 130 Familiare
Ta družinski karavan je precej bolj unikaten, kot se zdi na prvi pogled. Fiat 130, predstavljen leta 1969, je bil v redni proizvodnji le kot limuzina ali kupe, a Agnelli si je zaželel nekaj bolj praktičnega. Zato je delavnici Officina Introzzi naročil, naj izdelajo še tri karavane, enega za njega, drugega za brata Umberta in tretjega za prijatelja Guida. Opremljeni so bili s 3,2-litrskim šestvaljnikom in tri-stopenjskim samodejnim menjalnikom.
Gianni je svojega odel v srebrno barvo z lesenim okrasom na boku ter odštekanim strešnim prtljažnikom iz ratana, ki je redno prevažal njegove smuči. Tudi ta avto je uporabljal za zimske radosti v St. Moritzu kar 11 let! Danes njegovo vrednost ocenjujejo od 170.000 do vrtoglavih 300.000 evrov.
1985 Lancia Thema Familiare by Zagato
Tudi v tem primeru gre za prototipni karavan, izdelan na Agnellijevo željo. Ko so na trgu zaznali interes za karavansko izvedbo Theme so za to zadolžili oblikovalski delavnici Pininfarina in Zagato. Izvedba, ki so jo zrisali pri Pininfarini je kasneje odšla v serijsko proizvodnjo, avto na dražbi pa je eden izmed dveh primerkov, ki so ju ustvarili pri Zagatu.
V osnovi sta si bili precej podobni, a Zagatov dizajn je izstopal predvsem s črnimi stebrički na prtljažnih vratih. Enega od primerkov je poganjal dizelski motor, ta z atmosferskim 2,8-litrskim šestvaljnim bencinskim motorjem pa je služil kot osebno vozilo Giannija Agnellija med leti 1985 in 1986. Njegovo prodajno vrednost postavljajo med 80.000 in 160.000 evri.