Oblikovne poteze karoserije iz ogljikovih vlaken sta navdihnila dva zelo zaželena starodobnika.
Ob stoti obletnici sodelovanja sta ikonični italijanski avtomobilski znamki Alfa Romeo in Zagato znova združili moči in ustvarili pravo umetniško delo, ki nosi ime Alfa Romeo Giulia SWB Zagato. Njena karoserija je skoraj v celoti oblikovana iz ogljikovih vlaken, oblikovne poteze spredaj so poklon Alfi Romeo SZ, zadek pa je navdihnila Giulia TZ.
Pod zapeljivo dvovratno karoserijo se skriva skrajšana platforma nove Alfa Romeo Giulie, pod motornim pokrovom pa 2,9-litrski prisilno polnjen šestvaljnik iz Giuliine vroče različice GTAm, ki najverjetneje razvije 397 kilovatov moči (540 ‘konjev’) in 600 njutonmetrov navora. Za razliko od originalne GTAm pa se moč na kolesa ne prenaša prek samodejnega menjalnika, temveč bo voznika razveseljeval šeststopenjski ročni menjalnik.
Oblikovni slog skriva veliko Zagatovih značilnih oblikovnih potez, kot sta mehurčkasta streha in velike reže za zajem zraka na motornem pokrovu. Za nekaj modernizacije so poskrbeli še LED-žarometi križanca Tonale in vrata brez klasičnih kljuk, saj se ta odprejo s pritiskom na stikalo, skrito na B-stebričku. Kabina je oblikovno enaka kot v Giulii, v tem primeru pa je oblečena v črno usnje z zvrhano mero zelenih okrasnih elementov in ogljikovih vlaken.
Giulia SWB Zagato bo ostala zbirateljski unikat, odšla pa bo v garažo neimenovanega nemškega zbiratelja Zagatovih avtomobilov, ki je projekt tudi finančno podprl. Koliko je odštel, niso želeli razkriti, ugibamo pa lahko, da je znesek skoraj zagotovo presegel milijon evrov.