Pri Subaruju so dvolitrski bokserski turbodizel, ki smo ga že srečali v modelih Forester, Legacy in Outback, zdaj ponudili še v Imprezi.
A čeprav je Impreza prišla na vrsto zadnja, ima v nasprotju z Legacyjem in Outbackom tudi šesto prestavo. S tem pa je 110-kilovatni (150-'konjski') turbodizel zdaj pridobil še uglajenost in poskočnost v nižjih prestavah, malo pa se mu je zmanjšala tudi povprečna poraba goriva (5, 8 oziroma 5, 9 litra na 100 prevoženih kilometrov). Pri Subaruju celo pravijo, da zato ne potrebuje reduktorja, saj je serijski simetrični štirikolesni pogon menda dovolj.
V Sloveniji bo Impreza z dizelskim motorjem na prodaj v dveh opremah, 2.0 D in 2.0 D Sport. Obe različici bosta imeli le ročni šeststopenjski menjalnik, saj bo prišel samodejni prenos na trg šele prihodnje leto ali pa celo 2011, bosta pa zelo dobro založeni s serijsko opremo.
Za osnovno ceno 24.990 evrov (2.0 D) in 27.990 (2.0 D Sport) boste lahko uživali v samodejni klimatski napravi, CD-predvajalniku, tempomatu in osrednji ključavnici, v primeru težav pa vam bodo v pomoč ABS, VDC, dve čelni, dve bočni varnostni blazini ter varnostni zavesi za prednjo in zadnjo vrsto. Najočitnejše razlike med njima bodo le dodatni spojlerji, boljši radio, večja kolesa (17- namesto 16-palčna), večopravilni volanski obroč in ksenonski žarometi. (AM)
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj