Iz 'Renaulucije' v 'Revolucijo' - Francoski avtomobilski proizvajalec razkril svoje velikopotezne načrte in partnerje za prihodnost

Francoski avtomobilski proizvajalec Renault se bo v okviru reorganizacije skupine razdelil na dva dela - eden bo namenjen električnim vozilom in bo osrednji del koncerna, drugi vozilom z motorji na notranje zgorevanje, ki se bo povezal s kitajskim Geelyjem, poročajo tuje tiskovne agencije.

Iz 'Renaulucije' v 'Revolucijo' - Francoski avtomobilski proizvajalec razkril svoje velikopotezne načrte in partnerje za prihodnost (foto: Renault) Renault
9. 11. 2022

Del za električna vozila se bo imenoval Ampere in v njem bo skupina obdržala "močan večinski delež", a bo odprta za strateške investitorje, kot je ameriško tehnološko podjetje Qualcomm Technologies. Nameravajo skleniti zavezništvo za razvoj tehnologij za električna vozila s spletnim velikanom Google, so po poročanju španske tiskovne agencije EFE navedli v Renaultu.

Ampere naj bi po načrtih v drugi polovici leta 2023 uvrstili na pariško borzo, do leta 2031 pa naj bi dosegel letno proizvodnjo milijon električnih vozil. Med drugim naj bi proizvajal novi verziji modelov Renault 4 in Renault 5. V Franciji naj bi zaposloval okoli 10.000 ljudi, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Za vozila na hibridni pogon ter na dizelsko gorivo in bencin bodo z Geelyjem, ki ima med drugim v lasti proizvajalca osebnih vozil Volvo, ustanovili skupno podjetje, v katerem bosta imela partnerja po polovični delež. Letni prihodki tega podjetja naj bi v začetku znašali 15 milijard evrov, prodali naj bi pet milijonov vozil letno. V 17 tovarnah in petih razvojnih centrih v Španiji, Romuniji, na Švedskem, Kitajskem in v Južni Ameriki bodo zaposlovali 19.000 ljudi.

V to skupno podjetje, ki se bo imenovalo Horse, bo med drugim vključen tudi del Volvo Cars za vozila z motorji z notranjim zgorevanjem, ter vozila znamke Dacia, navajata EFE in AFP.