Izbrani 'terenski' prodajalci Smartov

Slovenski zastopnik znamke Smart se je na zanimiv način odločil poiskati nove sodelavce.

6. 2. 2015

Po treh mesecih iskanja in izzivov so med 790 kandidati našli štiri mlade prodajalce, in sicer Tjašo, Dorjana, Gašperja in Gregorja. Omenjeni so bili tudi zmagovalci izziva in so že začeli delati ter promovirati nova vozila Smart.

Podjetje Autocommerce je v sodelovanju z marketinško agencijo zasnovalo zaposlitveni projekt, pri katerem so kandidate preizkusili v znanju prodaje in družbenih mrež. V prvem izzivu so kandidati izbirali najmanjše primerno parkirno mesto, kamor lahko parkirajo Smarta v velikost 2,7 metra. V drugem izzivu je 40 najboljših prišlo na razgovor v prostore družbe Autocommerce, kjer jih je pričakal mini dogodek, na katerem so vsem skupaj predstavili novega Smarta in razkrili vse podrobnosti o kampanji Sismart. V tretjem izzivu so kandidati izžrebali vsak svoj predmet, na primer strgalnik, frnikole, zobno ščetko in podobno.

Vsak je moral predmet, ki ga je dobil, prodati na enem od spletnih portalov in zanj na družabnih omrežjih ali drugod pripraviti primerno prodajno kampanjo. Izmed vseh kandidatov so nato izbrali sedem najprimernejših, ki so prišli na uradni razgovor na podjetje Autocommerce, kjer so na koncu izbrali štiri nove prodajalce vozil Smart. Ti so pred začetkom dela imeli le še zadnjo nalogo: pri –15 stopinjah Celzija so morali pokazati svoje znanje in spretnosti z novimi vozili Smart.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri