Izpopolnjeni Cayenne S Transsyberia

Porsche se bo tudi letos udeležil transsibirskega rallyja. Lani so Cayenni S Transsyberia na poti od Moskve do Ulan Batorja, glavnega mesta Mongolije, zasedli prva tri mesta.

Izpopolnjeni Cayenne S Transsyberia (foto: Porsche) Porsche
7. 4. 2008

Pri predelavi Cayenna S Transsyberia so največ pozornosti namenili predvsem izboljšanju terenskih voznih lastnosti in še natančnejši nastavitvi podvozja. Izvedba 2008 ima ojačano in na novo oblikovano zaščito dna vozila. Sprednja in zadnja obloga dna sta prilagojeni tako, da je prevozni kot brežine večji. Zaradi posebnih terenskih pnevmatik BFGoodrich 265/65 R18 R je odmik od tal večji za še 30 mm. Stranice pnevmatik so višje od lanskih in dodatno ojačane, zato so pnevmatike še bolj odporne proti poškodbam. Za zračno vzmetenje so izbrali novo nastavitev, pri čemer so upoštevali izkušnje z lanske dirke po Sibiriji. Serijske blažilnike so nadomestili posebni blažilniki za reli. Predvsem na hitrih, neravnih odsekih poti je vozilo precej mirnejše kot lani. Tudi Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), ki z dvema aktivnima stabilizatorjema skoraj povsem kompenzira bočno nagibanje vozila v ovinkih, je bil prilagojen pogojem na tem maratonskem reliju.

Porsche Cayenne S Transsyberia je opremljen z masivno varnostno kletko, dvema školjkastima sedežema in 6-točkovnimi varnostnimi pasovi. Serijski 4, 8-litrski 8-valjni bencinski motor z direktnim vbrizgavanjem razvije moč 283 kW (385 KM). Za boljše pospeške so 6-stopenjski avtomatski menjalnik Cayenna S združili s kratkim osnim prenosom Cayenna GTS. Krmilnik menjalnika je prevzet iz serijskega modela in izpopolnjen za zahtevno terensko vožnjo.

Foto: Porsche