Izšel je novi Avto magazin!

V novem Avto magazinu vam tokrat ob številnih ženevskih novostih podrobneje razkrivamo nekaj dolgo pričakovanih. Nam najbližji in najljubši je zagotovo novi Renault Twingo, tisti z malce več cvenka pod palcem nestrpno pričakujejo prvi BMW s prednjim pogonom serijo 2 Active Tourer, zagotovo pa bo pri marsikomu vzbudil zanimanje tudi povsem novi Citroën C4 Cactus.

20. 2. 2014

Še manj kot 14 dni nas loči od prvega živega stika z novim Renaultovim Twingom, ki bo, tako kot njegov predhodnik, prihajal iz Revozove tovarne v Novem mestu. Kraj dogodka je seveda razstaviščni prostor Palexpa v Ženevi, predstavitev pa bo za okoli tri tisoč akreditiranih novinarjev z vsega sveta. Novega Twinga smo najbrž še posebej nestrpno čakali Slovenci, saj je to navsezadnje naša edina neposredna povezava z avtomobilističnim svetom na drugačen način, kot le če smo kupci avtomobilov. Razkrivamo.

Na ženevskem salonu se bo predstavil tudi novi BMW 2 Active Tourer. BMW za svojo novost pravi, da bo odprla povsem nove alternative med manjšimi premijskimi enoprostorci. Za to naj bi bila zaslužna predvsem oblikovna zasnova, ki izžareva dinamiko, slog in eleganco. In ja, BMW2 ima pogon na prednji kolesni par. Razkrivamo.

Tudi sicer obeta ženevski salon veliko novega, napovedane novosti seveda še niso vse, a je že med temi, znanimi marsikaj zanimivega, novega ali celo povsem drugačnega, kot smo bili vajeni do zdaj. Napovedujemo.

Nekatere znamke ustvarjajo cenejše podznamke, pri Citroënu pa so se lotili ponudbe cenejšega avtomobila na drugačen način. Novi Citroën C4 Cactus je sodobni križanec (crossover), pri katerem pa so Citroënovi inženirji, tako je vsaj videti na prvi pogled (tokrat smo si avtomobil lahko le ogledali, za volan bomo prvič sedli junija), varčevali na zanimive načine. Predpremiera.

Nekoliko v senci bližajoče ženevske razstave so nekaj novosti pripravili tudi pri Fiatu in Toyoti. Toyotinega družinskega enoprostorca Verso so lani pomladili, letošnje leto pa začenja z resnično malenkostnimi vizualnimi popravki v notranjosti in predvsem novim dizelskim motorjem. Podobno bi lahko zapisali za Fiatovo večjo različico modela 500, ki bo poslej na voljo v posebni različici Beats Edition, dodali pa so tudi dva nova motorja.

V tokratni rubriki Aktualno predstavljamo avtomobilsko prihodnost, ki si jo mnogi med nami ne želimo - samovozeče avtomobile. Da je to (kruta) realnost, nam je jasno že sedaj.

Kar precej zanimiv je v tokratnem Avto magazinu tudi izbor avtomobilskih testov. V novi podobi se predstavlja Renaultov Megane, mi pa smo preskusili tistega z zgolj 1,6-litrskim turbodizlom, ki pa zmore spoštovanja vrednih 130 'konj'. Fordovi Fiesti bi brez težav rekli mična gospodična, pa je veliko več! Fiesta v novi podobi navdušuje in to ne samo dame, zato ne čudi, da je med najbolje prodajanimi malimi avtomobili. Za Peugeotom je zelo uspešno leto, ob novih modelih so uspešno prenovili tudi že obstoječe in eden takih je zagotovo družinski enoprostorec 5008. Sicer pa lahko med testi najdete tudi Hyundai ix35 2.0 CRDI 4WD s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom, Toyoto Corollo, ki se postavlja že z enajsto genercijo, pa tudi Mazdo6, tokrat v karavanski različici, ki je za marsikoga celo lepša od limuzine. Pa s tem še ni konec, na vas čakajo tudi Ford Focus Karavan 1.6 TDCi, Fiat 500L Living 1.3 Multijet 16v, NIssan Note 1.5 dCi in nov zapis o naši podaljšanotestni Mazdi3.

Motociklistične strani nam tokrat ponujajo Yamaho XV 950(R), ki ponuja retro videz in skupek sodobne elektronike ter je v osnovi namenjen vožnji v mestnem okolju.

Na športnih straneh pa vam seveda ponujamo reportažo s relija za svetovno prvenstvo, ki se je odvijal na švedskem snegu, poklepetali pa smo tudi s slovenskim dirkačem Aleksom Humarjem.

Aja, saj res - v Avto magazinu smo uvedli novo rubriko, kot nalašč namenjeno 'životarjenju' v današnjih časih - seveda je pisanja o rabljenih avtomobilih. Kot prvega predstavljamo španskega Golfa torej Seata Leona.

Novi Avto magazin 05/2014 je že v prodaji!

Naslednja številka, 06/2014, izide 06. marca 2014. Na revijo se lahko naročite tudi prek spleta.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri