Izšel je novi Avto magazin: preberite novosti s področja avtomobilizma in motociklizma

13. 4. 2017
Deli

V novem Avto magazinu razkrivamo Volvo XC40. Vozili smo Seata Ibizo, Opel Insignio, Suzuki Swift, Mazdo CX-5 in Alfa Romeo Stelvio. Preberite teste Audija Q5, Jaguarja F-Pace in Volkswagna Golfa in intervju o Porschejevi električni prihodnosti. Veliko zanimivega branja so pripravili tudi motociklisti, pozabavate pa se lahko tudi ob branju zgodovine priljubljenega Fička.

Z ženevsko predstavitvijo novega XC60 so pri Volvu storili letošnji prvi korak k izpopolnjevanju ponudbe terencev in križancev, drugi bo na sporedu letos septembra v Frankfurtu. Takrat bo ponudbo dopolnil XC40, njihova prva novost na konstrukcijski osnovi, ki jo Volvo pripravlja s kitajskim Geelyjem, že nekaj let tudi lastnikom te švedske premijske znamke. Razkrivamo.

Čeprav se podoba Seata Ibize ni bistveno spremenila, pa zlahka opazimo, da je spremenjena in drugačna. Lahko bi rekli, da so jo oblekli v veliko bolj všečna in dražja oblačila. Vozili smo.

Naj zapišemo kar za začetek, da ne bo zmede. Nova Insignia je popolnoma nova. In v resnici je zelo korekten avto. Vozili smo.

Suzuki je v zadnjih nekaj letih temeljito prenovil modelno ponudbo in edini, ki je še čakal na zelo potrebno prenovo, je bil Swift, eden od njegovih najbolj ključnih modelov. Novi Swift, ki se je pripeljal to pomlad, vsekakor vzbuja občutek, da se je čakanje izplačalo. Vozili smo.

Mazdi gre v tem trenutku vse kot po maslu. Že četrto leto zaporedoma se lahko pohvalijo z rastjo prodaje, prihaja pa še povsem prenovljen križanec CX-5. Vozili smo.

Italijani pravijo, da je Stelvio v prvi vrsti Alfa Romeo in šele nato križanec, pa čeprav gre za njihovega prvega predstavnika v razredu SUV. A Stelvio je tudi gorski prelaz. Vozili smo.

Ne le koledarsko, tudi za avtomobilski trg v Sloveniji se je s 24. avtomobilskim salonom začelo novo, sveže obdobje. Reportaža.

Audi Q5 spada med tiste novodobne avtomobile, ki svoje spremembe sramežljivo skrivajo. A podroben pogled razkrije povsem drugo sliko. Test.

Jaguar z F-Paceom precej pozno prihaja na tematsko zabavo, imenovano 'križanci so IN'. Seveda, mačka se je morala nalepotičiti, izbrati obleko, čevlje, vmes se je pozanimala, kdo vse je že tam in kaj ima kdo oblečeno. Da ja ne bo ista kot neka tam … Test.

Golf je, zgodovinsko gledano, daleč najuspešnejši avto v svojem razredu pri nas. Ne le da suvereno odnaša prodajne zmage v spodnjem srednjem razredu, temveč je že leta drugi najbolje prodajani avto pri nas, pred njim je tradicionalno le precej cenejši Clio. Kratki test.

Dr. Stefan Weckbach je v Porschejevi upravi podpredsednik, zadolžen za električna vozila. Zanimalo nas je, kakšna je Porschejeva prihodnost v naslednjem desetletju, po tem, ko bo na trg prišel Mission E. Intervju.

Ni veliko avtomobilov, pri katerih samo z omembo imena poveš pravzaprav vse. Ob besedi Fičko se zdi, da dodatno besedičenje sploh ni potrebno. Zgodovina.

Morda je ta trenutek morda res najbolj udaren motocikel iz Yamahine konjušnice MT-10 SP. Pa nova R6. A povedano po pravici, je skuterski TMax tisti, od katerega Japonci pričakujejo največ. Iztržka, ugleda pa še česa. Velik skuter TMax je od leta 2001, ko so v Iwati predstavili prvega, v Evropi našel 250 tisoč kupcev in je njihov najbolje prodajan dvokolesnik. Vozili smo.

Če je slovensko državno prvenstvo v reliju zadnjih nekaj let žal kazalo, da je domači trg v škripcih, pa letos naš svet relija dobesedno skupaj s podjetji oživlja. Zato ni nenavadno, da bo veliko dirkačev v sezoni 2017 sedelo v novejših oziroma boljših dirkalnikih! Napoved.

Nova številka je v prodaji od 13. aprila 2017. Naslednja številka, 09/2017, izide 11. maja 2017. Na revijo se lahko naročite tudi prek spleta, Avto magazin pa lahko berete tudi na tablicah in telefonih.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja