Nova Renaultova Petka, Land Rover Evoque, Fiatov dvovaljni motor TwinAir, Audi A8, VW Jetta, 308 GTi, 250-kubični dvotaktniki za enduro, 250-kubična Honda CBR z ABS-om in še več ...
Ja, tudi mi smo bili presenečeni! Če so napovedni resnične, lahko čez dve ali tri leta pričakujemo naslednika Renaultove 'Petke'. Kako naj bi izgledala,si oglejte na straneh 8 in 9. Medtem, ko je mali Renault še v povojih, pa je Land Rover Evoque tik pred tem, da zapelje v salone. No, mi smo ga že vozili – ekskluzivne vtise si preberite na 20. strani.
Fiat se še naprej trudi z 'downsizingom', saj so predstavili model 500 z dvovaljnim TwinAir motorjem, ki s pomočjo turba zmore 85 'konj'. Pišemo tudi o gumah Pirelli Cinturato P1: ta je od predhodnega modela lažja za 15 odstotkov in ima za kar 25 odstotkov manjši kotalni upor. Cilj razvoja: nižja poraba goriva!
Testi? A, seveda: na veliko smo se razpisali o Audiju A8 s trilitrskim TDI-jem in pogonom quattro, Volkswagnovi Jetti, ki ni več le Golf z nahrbtnikom in Fiatu Doblu z dvolitrskim turbodizlom. Zaradi treh velikih testov je kratek test le eden: preganjali smo Peugeot 308 GTi.
Listamo dalje: reportaži z Grobniškega RSR Motorsport Track Day-a (3-strani) in prve dirke Avtomagazinovega drift pokala v Logatcu (4 strani), primerjalni test 250-kubičnih dvotaktnikov za enduro (Husaberg, Gas Gas in KTM), test Honde CBR 250 RA in četrti del šole triala: polkrožno obračanje na zadnjem kolesu.
Seveda brez športa ne gre: F1 (Avstralija), reli (Portugalska) in več manjših novičk iz sveta razgretih gum.
Naj vam čas ob branju hitro mine!
Avto magazin 8/2011 je naprodaj od 7. aprilia 2011. Naročite se lahko tudi prek spleta.