Izšel je novi Avto magazin: preberite novosti s področja avtomobilizma in motociklizma

13. 7. 2017
Deli

V novem Avto magazinu predstavljamo  avtomobilske novosti druge polovice leta 2017. Predstavljamo tudi Volkswagen Polo, Hyundai Kono, Citroën C3 Aircross in Seat Arono. Vozili smo Bugatti Chiron, Jeep Compass, Fiat 500L, Mercedes-Benz razreda E Kabriolet, priključno-hibridni Mini Countryman in Kio Stinger. Preberite si teste Seata Ibize, Honde Civic, Renaulta Scenica in še nekaterih drugih avtomobilov. Preučili smo tudi, kakšne so lahko posledice točenja napačnega goriva, bili na 40. rojstnem dnevu Renault Sporta, zanimive članke pa so pripravili tudi motoristi.

Že dosedanja letošnja bera avtomobilskih novosti se zdi obilna, a drugo polletje 2017 bo prav tako bogato. Razkrivamo novosti druge polovice letošnjega leta. Aktualno.

Non plus ultra. Mit pravi, da so to tiste tri besede, ki jih je Herkul vklesal v pečini, Kalpo in Abilo (nekdaj znani kot Herkulova stebra, danes pa kot Gibraltarska vrata), s čimer naj bi označil meje Sveta in ladje odvrnil od plovbe naprej. In zdijo se kot ustvarjene za Bugatti Chiron, ki je nedvomno najmočnejši in najhitrejši avtomobil na svetu. Vozili smo.

Z vsakim novim avtomobilom je po navadi tako, da je veliko boljši od svojega predhodnika. A ker Polo v svojih najboljših časih ni bil zgolj dober, ampak najboljši v razredu, se, jasno, poraja vprašanje – se je kralj vrnil na prestol? Predstavljamo.

Svojo novost v razredu, ki najbolj raste, torej manjših križancev, je zdaj predstavil tudi Hyundai. Nenavadno ime, Kona, je zemljepisno, kot sta že Santa Fe in Tucson. A z njo hoče Hyundai v Evropi osvojiti azijsko krono. Predstavljamo.

V razredu kompaktnih križancev se bo letos zares naredila gneča. Nekatere znamke so svoje adute že predstavile, marsikatera ga še bo. Med prve se uvršča tudi francoski Citroën. Predstavljamo.

Nov Seatov izdelek je popoln odraz znamke – všečen, mladosten in razigran – ter predstavnik trenutno najbolj trendnega avtomobilskega razreda. Predstavljamo.

Se spomnite prejšnje, prve generacije Jeepovega modela z Imenom Compass, ki je na trg prišla pred 10 leti? Vozili smo.

Fiat je po petih letih prenovil 500L, a ni ostal le pri prenovi, temveč je njegovim različicam dal tri identitete, s katerimi jih bolj izrazito razlikuje med seboj. Mestno naravnani petsedežnik je postal Fiat 500L Urban, podaljšani sedemsedežnik se preprosto imenuje Fiat 500L Wagon, različica, ki se spogleduje s slabšo podlago, pa se bo odslej imenovala Fiat 500L Cross. Vozili smo.

Že dolgo niso bili Mercedesi oblikovno tako privlačni kot so v zadnjem času. Z novim kabrioletom razreda E seveda ni nič drugače. Je eden od lepših kabrioletov, kar so jih Nemci kdaj izdelali. Vozili smo.

Pri BMW so se hibridov lotili že pred leti (se še spomnite oznake ActiveHybrid?), v zadnjem času pa se posvečajo tudi priključnim hibridom in seveda električnim avtomobilom. A da je do svojega prvega avta ’s kablom’ prišel njihov Mini, je trajalo kar nekaj časa. Vozili smo.

A presenečenje je le navidezno in za nepoučenega opazovalca. Korejci so namreč že pred časom dojeli, da je za evropski uspeh potrebno tudi mednarodno znanje. Vozili smo.

Ibiza je Seatov model, ki je že najdlje v njihovi ponudbi. Povsem nov rod je naprodaj od junija, po marsičem se uvršča v vrh majhnih družinskih avtomobilov. Test.

Ko boste parkirali novo Hondo Civic pred hišo, ne bo ostala neopazna. Nekaterim sosedom bo takoj všeč, drugim bo njena oblika odbijajoča. Test.

Renault je s Scenicom ustvaril povsem nov razred, in to pionirstvo mu je doslej pomagalo, da je veliko kupcev ob premišljevanju o uporabnem in zelo prostornem avtomobilu najprej pomislilo prav nanj. A pri povsem novem rodu, predstavljenem lansko jesen, se je marsikaj spremenilo. Kratki test.

Pickupi so v ZDA posebna kasta avtomobilov: tam niso le delovni stroji (ali v domeni tistih, ki morajo tu in tam prevažati večje športne pripomočke), ampak tudi statusni simboli. In statusni simbol so bolj težko, če pod motornim pokrovom ni primernega števila valjev. Kratki test.

Če kupujete Renaultov Clio, seveda lahko posežete tudi po takšnem za 11 tisočakov. A ni malo tistih, ki si želijo sicer relativno majhen, a vseeno dobro opremljen in motoriziran avto. Kratki test.

Nikar si ne domišljajte, da se vam to ne more zgoditi. Izbrati napačno ročko za točenje goriva, namreč. Aktualno.

Manjša poraba pomeni, da uživate dlje, manj dvotaktnega dima pomeni manjšo obremenitev za okolje, KTM 300 in 250 TPI pa čisto novo dobo v zgodovini endura. Test.

Če zapišem besedi Renault Sport, boste seveda pomislili na Clio R.S. ali Megane R.S. Pravilno, konec koncev smo novo generacijo zadnjega prvič videli prav na dirki Formule 1 v Monaku. Reportaža.

Nova številka je v prodaji od 13. julija 2017. Naslednja številka, 12/2017, izide 10. avgusta 2017. Na revijo se lahko naročite tudi prek spleta, Avto magazin pa lahko berete tudi na tablicah in telefonih.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja