V novem Avto magazinu razkrivamo Audijeve načrte za prihodnost in predstavljamo tudi novi Audi A8. Vozili smo Ford GT40, Mercedes-Benz Concept EQ, Mitsubishi Eclipse Cross, Mercedes-Benz Razred S, Kio Stonic, Ford Fiesto in Seate s kratico FR. Preberite si teste Opla Insignie, Renaulta Koleosa in Opla Crosslanda X in še nekaterih drugih avtomobilov. Preučili smo tudi zgodovino Volkswagnovega dizla TDI, zanimive prispevke pa so pripravili tudi motoristi.
V zadnjih dveh letih je bila pri Audiju zaradi znanih težav s prikrivanjem pravih vrednosti vsebnosti izpušnih plinov skrb za novosti potisnjena v ozadje. V vodstvu so se dogajale neprestane spremembe. Zdaj ima nekaj več miru za takšne odločitve Peter Mertens, že četrti član uprave, odgovoren za konstrukcijo in razvoj v prav toliko letih. Razkrivamo.
Vstopim v prostor, poln zgodovinskih posnetkov, ki prikazujejo Fordovega izbranca v avtomobilskem športu – med drugim so fotografske leče ovekovečile tudi zmagoslavni trenutek po legendarnih uvrstitvah dirkalnikov Ford GT40 na prvo, drugo in tretje mesto prestižne vztrajnostne dirke 24 ur Le Mansa leta 1966. Vozili smo.
Izumitelj avtomobila se na novo izumlja – pri tem pa se enako dogaja tudi avtomobilu – z razvojem nove linije popolnoma električnih vozil, ki naj bi se na trgu pojavila še pred koncem tega desetletja. Prisedli smo na sovozniški terenec konceptnega električnega križanca Concept EQ in si ogledali, kaj prinaša prihodnost. Vozili smo.
V vse večji poplavi novih križancev so si pri Mitsubishiju zamislili drugačen pristop. Kupcev ne bodo prepričevali z besedami, ampak s stoletnimi dejstvi. Vozili smo.
Razred S se vedno znova poteguje za naslov najboljšega. Takšna vloga mu pristaja. Na cesti sicer z videzom ne sili v ospredje, a s svojo pojavo dokazuje, da meri najvišje. Vozili smo.
Pri Kii precej pogumno napovedujejo, da bo Stonic postal njihov najbolje prodajani model. Vozili smo.
Če si priznamo ali ne – v niti ne tako oddaljeni prihodnosti nas čakajo stvari, ki so se nam še pred nekaj leti zdele znanstvena fantastika. Dokaz za to je tudi novi Audi A8. Predstavljamo.
Fordova Fiesta ima dolg staž, saj je lani praznovala že 40 let. Zdaj je tu nova generacija, pri kateri so marsikaj hoteli narediti primernejše za uporabnike. Vozili smo.
Pri Seatu je bilo včasih jasno: avtomobili z oznako FR so v njihovi paleti sedeli med čisto navadnimi in tistimi najbolj športnimi z oznako Cupra. Vozili smo.
Oplova ofenziva se nadaljuje. Novi oziroma prenovljeni modeli kar dežujejo s proizvodnih trakov, a je pomembno to, da so precej boljši od predhodnikov. Test.
Če se je s križarskimi vojnami nekoč bojevalo za nadzor nad Sveto deželo, lahko danes s tem pojmom označimo boj za kupca v segmentu križancev. Test.
Abarth je pri razvoju Abartha 124 Spider od Mazde MX-5 pobral tisto najboljše in dodal še nekaj več. Pravzaprav jim je skoraj uspelo narediti Mazdo MX-5, ki smo si jo od nekdaj želeli. Le da ni več tako poceni kot MX-5. Kratki test
Ko je kolega lani vozil BMW-ja M2, je ugotavljal, da je v tistem času živel za popoldanske izlete. Podobno velja tudi za BMW M140i, a na nekoliko bolj civiliziran, vsakdanjim potem bolj prilagojen način. Na kratko.
MX-5 je tako edinstven, da mu ugleda tudi dodatna različica z oznako RF ne bo mogla zmanjšati. Kratki test.
Če statistika ne laže, je Ford Transit eden od najbolj pogostih avtomobilov, ki ga tatovi uporabijo za pobeg z mesta zločina. Če bi sodili po Tourneu Custom, ki smo ga imeli na testu, bi to vsekakor lahko potrdili. Kratki test.
O fenomenu, ki ga vsi poznamo pod kratico TDI, in o Sharanu, ki je prevozil več kot milijon kilometrov. Zgodovina.
V šali sem prijatelju, ki ga je zanimalo, kako se pelje novi BMW G 310 R, dejal, da bi ugotovil, da sem na BMW-ju, tudi če bi vozil z zavezanimi očmi. S tem modelom so bavarski velikani vstopili v hitro rastoči segment motociklov nižje prostornine in na azijske ter južno ameriške trge. Moto test.
Vozila sem jo na retro vožnji, to nezahtevno jekleno kobilico z uporniškim imenom - Rebel (ime je podedovala po starih tetah, ups, stricih iz osemdesetih in devetdesetih, ko so custom bajki začeli svoj pohod). Takoj priznam, da brez tega japonskega minimalističnega bobberja (ne, to ni križarka!) ne bi šlo. Moto test.
Nova številka je v prodaji od 10. avgusta 2017. Naslednja številka, 13/2017, izide 14. septembra 2017. Na revijo se lahko naročite tudi prek spleta, Avto magazin pa lahko berete tudi na tablicah in telefonih.