Izšel je novi Avto magazin! Testi: Volkswagen Polo, Peugeot 5008, Kia Picanto, Volkswagen e-Golf

V novem Avto Magazinu razkrivamo Renault Clio pete generacije in električne avtomobile, ki bodo na trg prišli do leta 2020. Vozili smo Porsche Cayenne, Škodo Vision E, VW T-Roc, Škodo Karoq in Seat Arono. Objavljamo velike teste: Peugeot 5008, VW Polo in Kia Picanto. Volkswagen Polo smo primerjali tudi s Ford Fiesto in Seat Ibizo ter objavili kratke teste: VW e-Golf, Mini Countryman John Cooper Works, Renault Captur, Škoda Rapid Spaceback, Mazda CX-3 ... Preberite še aktualna zapisa o avtonomni vožnji in dodatku za dizelske motorje AdBlue ter premislite, če bi mogoče kupili rabljeni Range Rover Evoque. Zanimive članke so pripravili tudi motoristi, začenja pa se tudi akcija Slovenski avto leta 2018.

Renault Clio bo prvi model pri Renaultu, zasnovan z novim oblikovalskim pristopom, ki ga za novo Renaultovo petletko (imenovano Drive The Future 2017-2022) pripravlja oblikovalski oddelek pod vodstvom nizozemskega oblikovalca Laurensa van den Akerja. Razkrivamo

Strategija slovenske vlade o alternativni mobilnosti, ki je v javnost prišla sredi oktobra, je sprožila kar nekaj napačnih predstav – predvsem po zaslugi senzacionalističnih medijev. Aktualno

V minevajočem letu so bili izdelovalci res delovni, saj takšnega števila novih modelov kot letos že dolgo ni bilo. Glasujte za Avto leta 2018.

Končno je tudi Volkswagen predstavil avto, ki ga bodo kupci lahko personalizirali po svoje. S tovarniško dodatno opremo, se razume. Vozili smo.

Terenci in križanci osvajajo vse, a pri Škodi so zdaj s Karoqom nadomestili Yetija, ki je tudi že doslej privabljal kupce te vrste avtomobilov. Naslednik himalajskega bitja je drugačen, zdi se bolj kot pomanjšani Kodiaq. Vozili smo.

Aroni za osnovo sicer res služi Ibiza, a daleč od tega, da bi si zadnja lahko pripisala vse zasluge. Arona je še veliko več. Vozili smo.

Pri Porscheju so s Panamero nekako napovedali tehnične smernice za novo generacijo Cayenna, zato je bila avtomobilska javnost že dobro seznanjena s tem, kaj pripravljajo v Stuttgartu. A so vseeno presegli vsa pričakovanja. Vozili smo.

Izraza električen in dostopen le redkokdaj upravičeno slišimo v istem stavku, ko je govora o avtomobilih, a to se lahko kmalu spremeni. Leta 2020 naj bi Škoda predstavila prvega v prihajajoči družini električnih trgov, ki bi bil namenjen širokemu krogu potrošnikov. Vozili smo prototipni model Vision E, ki uteleša bistvo električne prihodnosti te češke znamke. Vozili smo.

Kmalu za Peugeotom 3008 je prenovo doživel tudi Peugeot 5008, a je bil prehod pri njem precej bolj korenit. Peugeot 3008 je bil namreč že v prejšnji generaciji pravi križanec oziroma športni terenec, to pa je manj veljalo za Peugeot 5008, ki je imel izrazito enoprostorsko naravo. Test.

Letošnja bera v razredu majhnih družinskih avtomobilov je z novim Polom popolna. Kaj torej ponuja kandidat, ki je že doslej uspešno tekmoval z najbolj priljubljenim avtom med Slovenci, s Cliom, torej? Test.

Segment mestnih malčkov je bogatejši za svežega igralca. Nova generacija korejskega malčka ima dovolj adutov za osvajanje tako ženskih kot tudi moških src. Test.

Se še spomnite, kaj smo vam obljubili, ko smo v prejšnji številki objavili test sedmih manjših družinskih avtomobilov, med katerimi pa ni bilo čisto svežega Pola? Primerjalni test.

Prva generacija Volkswagnovega e-Golfa je bila v marsičem med boljšimi električnimi avtomobili, a v marsičem tudi med slabšimi – preveč klasičnimi, po domače. Kratki test.

Avtomobilom se vedno izteka čas in vmesna pomladitev vsekakor močno pripomore k podaljšanju življenjske dobe nekega modela. Renault Captur jo je doživel letos, in čeprav je bolj diskretna, se je z njo vidno približal Renaultovima večjima križancema, Kadjarju in Koleosu. Kratki test.

Prenova Škodinega Rapida, ki se je zgodila sredi leta, na prvi pogled ni prinesla pretresljivih novosti – a prvi pogled tokrat še zdaleč ne pove vsega. Kratki test.

'AdBlue' se v avtomobilih na naših cestah in tudi bencinskih črpalkah pojavlja že vsaj desetletje, vozila, ki ga uporabljajo, pa so vse bolj pogosta, zato je čas, da tej tehnologiji posvetimo več pozornosti. Aktualno.

Pridne punce pridejo v nebesa, poredne pa vsepovsod. Pa ne z avtobusom, da ne bo pomote. Vozili smo.

Pri Husqvarni so pionirji motokrosa, zato ni nič nenavadnega, da radi postrežejo z inovacijami. Nova dvotaktna enduro modela TE 250i in TE 300i so opremili z neposrednim vbrizgom goriva, kot ga ima KTM, s katerim si Husqvarne delijo del platforme in tehnologije. Vozili smo.

Prestižni križanec je v hipu osvojil vse, ki so kdaj razmišljali o avtomobilu iz tega razreda. Dosegljiv pa je le peščici. Rabljeni avto.

9. 11. 2017

Nova številka je v prodaji od 12. oktobra 2017. Naslednja številka, 15/2017, izide 9. novembra 2017. Na revijo se lahko naročite tudi prek spleta, Avto magazin pa lahko berete tudi na tablicah in telefonih.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri