Izšel je novi Avto magazin: preberite novosti s področja avtomobilizma in motociklizma

V novem Avto magazinu razkrivamo Volkswagen Golf osme generacije in napovedujemo Volkswagnovo električno prihodnost. Vozili smo BMWje serije 4, 530e iPerformance in M550i, e-Golf, Golf GTE, Golf R Variant in Golf GTI, Škodo Octavio RS in Scout, Toyoto Yaris in Opel Amero-e ter se s Seatom Leonom Cupro pozabavali na ledu. Preberite teste Škode Kodiaq, Hyundaija i30, Forda Kuge in še nekaterih avtomobilov ter reportažo o obisku Lamborghinija Miure pri domačih bikih. Veliko zanimivih voženj in testov so opravili tudi motociklisti, spremljamo tudi motociklistični in avtomobilski šport, če kupujete rabljen avtomobil, pa bi mogoč bil za vas zanimiv Ford Mondeo.

Če iz napovedi o razvoju avtomobilske industrije sklepamo, da bo okroglo četrtino avtomobilov v bližnji prihodnosti poganjala elektrika, pa še vedno ostane tri četrtine klasičnih avtomobilov. Tu je za Volkswagen seveda najpomembnejši Golf. Razkrivamo.

Pri Volkswagnu so se po samopovzročenih težavah z navajanjem lažnih podatkov o vsebnosti izpuha morali postaviti povsem na novo. Prihodnost bo dvojna – ostajajo izdelovalec Golfa ter hkrati pripravljajo revolucionarne električno gnane novosti, s katerimi bodo poskrbeli za svojo prihodnost. Aktualno.

BMW je pred tremi leti Coupé, Cabrio in Gran Coupé po zgledu drugih modelov ločil od serije 3. Nastala je uspešna serija 4, ki je letos doživela precejšnjo osvežitev. Kot pravijo pri BMW-ju, so se pri prenovi osredotočili predvsem na oblike in vozno dinamiko. Vozili smo.

Le kratek čas za predstavitvijo prenovljene Octavie so pri Škodi običajnim različicam dodali še Octavio RS in Octavio Scout. Obe sta doslej že prepričali več kot desetino vseh kupcev. Vozili smo.

Odgovor (ali pa izgovor) je bil skoraj vedno enak: dosega je premalo. In če ga je bilo dovolj, je bila previsoka cena. Zdaj se to obdobje končuje. Tudi po zaslugi novega Opla Ampere-e. Vozili smo.

Ko omenimo znamko Toyota, marsikdo pomisli na hibridno tehnologijo. Z Yarisom je ta dosegljiva tudi širši množici. Vozili smo.

Volkswagnov električni Golf, e-Golf, sicer (razen na Norveškem) nikoli ni bil prodajni zvezdnik pri električnih vozilih, je bil pa že od začetka za marsikaterega električnih vozil željnega kupca zanesljiva izbia. Ob prenovi je doživel precej več tehničnih sprememb kot ostali Golfi, a še vedno lahko mirno zapišemo, da ne gre za revolucijo, ampak za (ker gre za e-Golfa) e-volucijo. Vozili smo.

Nekateri bodo vihali nos, a v resnici je tako, da hitri družinski karavani še zdaleč niso nesmiselna rešitev. Ni namreč malo hitrih voznikov, ki se v vlogi družinskega očeta ali mame pač niso pripravljeni odreči hitrosti na račun prostora. Vozili smo.

Lahko je tudi igrišče. Za mlade in stare, za igranje na prostem in uživanje v avtomobilu. Dežela tisočerih jezer ponuja številna takšna igrišča in zima postane prav lepa, ko se s štirikolesno gnanim Leonom igraš na zaledeneli površini. Reportaža.

BMW je v začetku leta predstavil novo generacijo serije 5, ki je dobila tudi priključnohibridno različico 530e iPerformance. Ta je že šesta predstavnica bavarske ponudbe priključnohibridnih modelov, ki nastopajo pod skupno oznako iPerformance. Vozili smo.

Škoda se podaja na nova pota. Tudi na neutrjena, kajti njihov terenec/križanec Kodiaq je prav primeren za vožnjo po stranpoteh. A zdi se, da predvsem z odliko prepričljivo osvaja ceste – in kupce. Test.

Evropa se spreminja, nekateri bi radi izstopili, drugi bi radi izbrali svojo smer … A če bi vprašali Korejce, bi se nam zagotovo radi pridružili. Vsaj tako nakazujejo njihovi avti, tudi novi Hyundai i30. Test.

Skoraj dve leti je, odkar so se pri Volvu odločili in pridružili tistim avtomobilskim proizvajalcem, ki imajo svoje hipne tunerje tudi v lasti. Polestar zdaj za Švede pomeni tisto, kar je M za BMW ali AMG za Mercedes. Na kratko.

S prenovo zunanjosti Kuge so pri Fordu storili korak naprej v boju proti številnim tekmecem med srednjimi terenci. Kratki test.

Veliko o razmišljanju in trikih preprodajalcev vozil. So med njimi tudi poštenjaki? Aktualno

V poročilih o vožnji superšportnih avtomobilov kmalu zmanjka superlativnih pridevnikov. Ko govorimo o Miuri, je še teže, saj je bil to Lamborghini, ki je Gandinijevo, Dallarovo in Stanzanijevo mojstrovino postavil v osrčje Ferrarijevega ozemlja. Več kot pol stoletja po njegovi predstavitvi smo vozili P400SV (Superveloce) z legendarnim 4,0-litrskim motorjem V12, ki zmore 385 'konjev' za popolno 'Faeno'! Reportaža.

Pet let bo, odkar se je Valentino Rossi usedel z Yamahinimi inženirji, vrgli so ideje vkup in v naslednjih dveh letih je bil devetkratni svetovni prvak testni voznik nove R1M. Zamisel je bila prenesti del tehnologije razreda MotoGP Janezu Novaku. Trg so z R1M napadli leta 2015, na EICMI istega leta pa so predstavili še MT-10. Vozili smo.

BMW K 1600 GT je eden od tistih motociklov, pri katerem se bo prav vsak najprej obregnil ob njegovo ceno. Res je, ni poceni, vendar sodi med motocikle, ki si jih človek ne kupi, a si jih, ko je dovolj uspešen, preprosto zasluži. Moto test.

Čeprav smo pričakovali, da bosta za drugih 54 dirkačev na startu dva dirkača v vrhunskem dirkalniku razreda R5 na našem prvem letošnjem reliju premočna, smo se motili. Zmagal je Darko Peljhan z Mitsubishijem Lancerjem EVO X, prvič sploh pa je slavila še njegova (nova) sovoznica Anja Verbič. Reportaža.

Tretjo generacijo Fordovega Mondea tisti, ki avtomobile gledajo tudi s spodnje strani, poznajo kot dober avtomobil. Pa vseeno mu ni uspelo ohraniti visoke cene, kar je za kupca pravzaprav dobro. Nasveti.

11. 5. 2017

Nova številka je v prodaji od 11. maja 2017. Naslednja številka, 10/2017, izide 8. junija 2017. Na revijo se lahko naročite tudi prek spleta, Avto magazin pa lahko berete tudi na tablicah in telefonih.