V novem Avto magazinu razkrivamo: Ford Focus. Komentiramo postopke za reševanje v primeru nesreč električnih avtomobilov, razvoj tehnologije motorjev na notranje izgorevanje in nove smernice v oblikovanju avtomobilske znamke Mercedes-Benz. Vozili smo: VW Polo GTI, Lexus LS 500h, Alfa Stelvio QV in Dacia Duster. Preberite tudi teste: Ford Ka+, Volvo XC60 T8, Škoda Karoq. Primerjali smo premiumske križance in dvojico Honda Civic Type R in Hyundai i30 N ter opravili kratke teste: Seat Leon Cupra, BMW M550d, Suzuki Jimny. Motoristi so vozili: Kawasaki Z900 RS, KTM 250 Freeride in komentirali novosti: Can AM.
Po Fiesti bo kmalu nov tudi Focus. Pri Fordu ohranjajo enak pristop: ne večji, temveč prostornejši. Razkrivamo.
Pipi je hotel vedeti, kaj pomeni biti hiter. »Nič lažjega, pojdi z menoj!« reče Melkijad in odpelje Pipija do police z dvolitrskimi turbobencinskimi motorji. Seveda, Pipi in Melkijad sta v tej zgodbi nihče drug kot Polo GTI in njegov večji brat Golf GTI. Vozili smo.
Če obstaja ena lastnost, po kateri slovijo Lexusove prestižne limuzine, je to odsotnost hrupa med vožnjo. In novi LS 500h nadaljuje tradicijo. Vozili smo.
Če obstaja ena lastnost, po kateri slovijo Lexusove prestižne limuzine, je to odsotnost hrupa med vožnjo. In novi LS 500h nadaljuje tradicijo. Vozili smo.
Proizvajalci avtomobilov si zadnje čase radi vzamejo čas in nove avtomobile predstavijo po etapah. Tudi Daimler, ki nam je predstavil glavne elemente notranjosti in nekaj drugih podrobnosti o novem Mercedesu razreda A. Aktualno.
Dacijin Duster je (tudi v Sloveniji) prodajna uspešnica. Nova generacija prinaša novo obliko in novo vsebino. Vozili smo.
Kot smo jeseni ugotavljali na primerjalnem testu, so majhni mestni avtomobili z zadnjo generacijo postali precej večji in že v osnovi zelo imenitno opremljeni, tako da je v razredni ponudbi zazijala določena vrzel, ki jo lahko zapolnijo predvsem nizkocenovni, bolj skromno opremljeni avtomobili. Takšen je tudi Ford Ka+. Test.
Volvov XC90 ni le eden od najboljših velikih SUV-ov ta hip – poleg Porschejevega Cayenna in BMWjevega X5 je tudi najbolj ekološki. Zdaj je dobil manjšega brata. Test.
Karoq si odpira povsem nove poti pri znamki, ki je pred kratkim začela izkušati vse prednosti uspešnega športnega terenca – Kodiaqa. Skok v prihodnost je za Škodo velikanski – sploh če se še spomnimo Yetija. Test.
Vprašanje za začetek. Kaj bi imeli raje: avto, ki je na dirkališču hiter, natančen, ki omogoča doseganje odličnih časov in dobrega voznika nagradi z doživetjem, vrednim dirkalnika, ali avto, ki je zelo hiter, a to svojo hitrost demonstrira tako, da je zabaven predvsem tistim, ki jim je v zabavo drsenje zadnjih ali vseh štirih koles, glasen izpuh in precej dela z volanom? Primerjamo.
Kaj se zgodi, ko zagori elektrificirani avto z litijevo baterijo? Gasilci pravijo, da so požari podobni tistim na sončnih elektrarnah in da težav z gašenjem ob primernem izobraževanju v resnici ni. Aktualno.
Pravimo jim premijski, ker ponujajo nekaj več, pa tudi športni terenci (SUV), ker bi z njimi lahko vozili po terenu. A jih je za to odločno škoda. Za vrhunec odhajajočega, zelo bogatega leta 2017 smo zbrali primerke uglednih znamk, Alfe Romea, Audija, BMW, Mercedes-Benza, Porscheja in Volva. Za primerjavo, seveda! Primerjamo.
Peugeotova karavanska tristoosmica je eden od redkih avtomobilov, ki se uspešno upirajo populizmu športnih terencev. Kratki test.
Če v prtljažniku namesto teniških loparjev voziš 'štilarco', ti rahlo privzdignjeno podvozje Quashqaia, Capturja ali Kuge ne koristi kaj dosti. Zato ni prav, da bi avtomobili, kot je Jimny, izumrli. Kratki test.
Slovenija je zadnje čase zelo priljubljena pri agencijah, ki skrbijo za nastanek televizijskih (in spletnih) oglasov za avtomobile. Range Rover, Ferrari, Toyota, Subaru, Honda – in tudi Ford – so med njimi. Reportaža.
Redek je motocikel v dvokolesnem svetu, ki bi imel takšen kultni status, kot ga ima Kawaskijev model Z. Porojen leta 1972, v časovnem okvirju, ko je bilo hedonistično hipijevsko gibanje na vrhuncu, ko se je zato krepilo vietnamsko protivojno razpoloženje. Takrat je svet pretresala afera Watergate, na Irskem je na 'krvavo soboto' angleški škorenj dušil Irce, na olimpiadi v Münchnu je Mark Spitz priplaval do sedmih medalj, skupina ABBA je začela svoj pohod na vrh pop glasbe, filmski Boter pa je navduševal filmoljubce. Predstavljen je bil tudi prvi žepni kalkulator. Vozili smo.
Nova številka je v prodaji od 11. januarja 2018. Naslednja številka, 03/2018, izide 7. februarja 2018. Na revijo se lahko naročite tudi prek spleta, Avto magazin pa lahko berete tudi na tablicah in telefonih.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"