Izšel je novi Avto magazin! Testi: Ford Focus, Hyundai Santa Fe, Honda CR-V

14. 2. 2019
Deli

V novem Avto magazinu napovedujemo novi Renault Captur ter razkrivamo prekrške, ki večini niti niso znani.

Najpomembnejši novi Renaultov model, peti rod Clia, bomo Slovenci lahko kupovali od maja. Do tega, da bo nov tudi drugi najpomembnejši Renault, Captur, pa je še ravno leto dni. Razkrivamo.

Za nami je podelitev nagrad 18. izbora Autobest. Zaznamovala so jo številna znana imena iz avtomobilskega sveta – in slavje koncerna PSA. Reportaža.

Začetek leta je bil v avtomobilskem svetu v znamenju dveh velikih sejemskih prireditev, ki sta potekali v Združenih državah Amerike. Prvi je bil sejem potrošniške elektronike CES v Las Vegasu, ki že nekaj let spada tudi med najpomembnejše prireditve, ko gre za različne poglede na prihodnost avtomobilizma, ki jo vse bolj vidimo kot električno, avtonomno in povezano. Drugi pa je bil tradicionalni avtomobilski salon NAIAS v Detroitu, ki je tokrat zadnjič potekal v zimskem času, saj je organizator napovedal, da bo prihodnje leto junija. Reportaža.

Mednarodna akcija Najboljši avtomobili, ki so jo zasnovali kolegi pri nemški reviji Auto Motor und Sport, rezultate raziskave slovenskega trga prinaša že osemnajstič – tolikokrat ste namreč v njej sodelovali bralci in obiskovalci spletnih strani Avto magazina, pa tudi naših družbenih omrežij. Vanjo je bilo letos poleg Avto magazina vključenih še 14 avtomobilističnih medijev iz devetih držav. Aktualno.

S predstavitvijo hibridnega Rav4 prejšnje generacije smo pred slabimi tremi leti v Avto magazinu ugibali, kaj to pomeni. Danes vemo, da se dizli počasi poslavljajo. Vozili smo.

Prilagoditi se zahtevam evropskih kupcev. Nekaj, kar Američani neuspešno poskušajo že pol stoletja, so Korejci storili v tako rekoč enem desetletju. Dokaz za to je tudi Hyundai i30 Fastback N. Vozili smo.

Tako kot so z obliko in idejo skrenili pri Citroenu, so drugačno pot ubrali tudi pri DS-u. Za marsikoga pričakovano, le da se zdi, da so bili pri DS-u še bolj pogumni, vsaj ko gre za DS7 Crossbak. Vozili smo.

Gre za enega od najbolje prodajanih avtomobilov na Kitajskem in nekaj časa tudi najbolje prodajanega v razredu. Pol milijona letno jih še vedno zapelje med kupce. Razlog? Prostornost, cena in preprostost. No ja, razen pri imenu Wuling Hongguang S, ki zna krepko zaplesti jezik povprečnega Evropejca. Vozili smo.

Po spletu okoliščin objavljamo veliki test novega Forda Focusa šele zdaj, a to ne pomeni, da se z njim do zdaj še nismo vozili. Test.

Novega Hyundaija Santa Feja ste lahko spoznali že v prejšnji številki Avto magazina – ko je primerjalni test sedemsedežnih SUV-ov končal na najvišji stopnički. Test.

Hondo štejemo med utemeljitelje sodobnih križancev, za kar je bil zaslužen njihov prvi CR-V. A to je bilo že pred 23 leti. Kakšna je torej peta generacija? Test.

Potniški derivati dostavnikov so že zdavnaj postali priljubljena prevozna sredstva družin, ki sta jim bolj od vrhunskega udobja in trendnih oblik všeč prostornost in uporabnost ob čim manjših stroških. Ford Grand Tourneo Connect se gotovo uspešno uvršča v to kategorijo. Kratki test.

Z zvezdico. Ali pa s petimi, kakor hočete. S petimi, ker je Hyundai Kona EV res dober električni avto za zelo primerno ceno, z dodatno opombo, ker se najde tudi kakšna zamera, ki (bolj ali manj, odvisno od uporabnika) zmanjšuje njeno uporabnost. Kratki test.

BMW X4 mami po vzoru večjega X6. Zakaj točno, ne ve nihče, tudi lastniki ne. A očitno je, da jim je všeč, prav tako marsikateremu naključnemu opazovalcu. Na kratko.

Najbrž Robertu Lešniku delamo majhno krivico, a vseeno se lahko pošalimo, da njegova ekipa pri oblikovanju novega razreda C ni ravno delala nadur. Kratki test.

Ford Fiesta Active si upa daleč. No, vsaj povsod tam, kjer je v Sloveniji dovoljena vožnja, saj ji to omogoča robustna tehnika, ki se ne ustraši niti slabših makadamskih cest. Kratki test.

Fordova kombilimuzina četrte generacije je laskavi naslov osvojila že tretjič. Ford Focus je soglasno postal Slovenski avto leta. Reportaža.

Ko govorimo o kaznih za prometne prekrške v Sloveniji, gre najpogosteje za kazni za prekoračitev hitrosti, uporabo alkohola in drugih prepovedanih substanc ter mobilnih telefonov med vožnjo. Te kazni so po navadi tudi najvišje (po mnenju številnih strokovnjakov celo previsoke), najhujši prekrški pa vas bodo lahko stali vozniški izpit. A tokrat ne bomo govorili o teh, ampak o prekrških, za katere morda niti niste vedeli, da sploh obstajajo. Aktualno.

Lansko leto je bilo z vidika varnosti statistično gledano znova najbolj varno v zgodovini. A rezultati še vedno niso popolni. Z direktorjem Agencije za varnost prometa mag. Igorjem Velovom smo spregovorili o načrtih za prihodnje in o izzivih, ki čakajo nas kot družbo. Še zdaleč ni vse v nadzoru in kaznih, potrebna je družbena zavest. Intervju.

Počitnice z avtodomom so za družino zelo zanimiva izkušnja. Primerjamo jo lahko celo z jadranjem, le da nas v tem primeru namesto morja v nove, še neodkrite kraje pripelje cesta. Vzporedni test.

Avtomatski menjalnik in motocikel sta predmeta, ki ju marsikdo ne vidi kot privlačno tehnično simbiozo. Vprašanje o tem, ali si avtomatski menjalnik na motociklu nekaj desetletij po svojem prvem resnem debiju zasluži drugo priložnost, je zato še kako na mestu. Aktualno.

Za Moto Guzzi sodobni pregovor, ki pravi, da so edina stalnica spremembe, ne velja. Italijani vztrajajo pri stalnici brez sprememb. S tem pa ni nič narobe – v primeru Moto Guzzija je to celo prednost. Test.

Igralne konzole niso nič v primerjavi s tem, kar lahko doživiš v živo na pravem dirkalnem enduro stroju. Zato je tole boljše od vsake 'plejstejšn' igrice, dragi moji fantje. Vzporedni test.

Prvi Dakar po 41 letih je potekal zgolj in samo v eni državi. Peru je tekmovalce in njihove spremljevalne ekipe gostil dobro, dnevno smo lahko uživali v čudovitih razgledih in se ob tem naučili dvoje, da imajo zelo dolgo obalo, kjer se lomijo valovi Pacifika, in več peska ter sipin, kot si je marsikdo od nas sploh predstavljal, da je možno. Boj za vrh je bil srdit in neizprosen, sicer pa je bila to dirka za uživanje, brez ubijalskih transferjev, mraza, dežja in brutalnih nadmorskih višin. Reportaža.

Čeprav gre za najbolj nepredvidljiv reli sezone, je prva dirka svetovnega prvenstva v reliju potrdila, da bo letos na vrhu tesno – pa tudi to, da so Sebastieni še vedno izjemno hitri. Šport.

Ste pripravljeni spremeniti svoja prepričanja o tem, kakšen mora biti za vas idealen avto? Če je odgovor da, ste zreli za prihodnost. A ta še zdaleč ni popolna. Rabljeni avto.

Nova številka je v prodaji od 14. februarja 2019. Naslednja številka, 04/2019, izide 14. marca 2019. Na revijo se lahko naročite prek spleta, Avto magazin pa lahko berete tudi na tablicah in telefonih.

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj