V novem Avto magazinu napovedujemo Seata E-Borna ter komentiramo digitalizacijo šolskih poti v Sloveniji. Podrobno smo si ogledali novo avtomobilsko znamko Vinfast, ki prihaja iz Vietnama, in pogledali, kaj se dogaja na področju razvoja letečih avtomobilov. Vozili smo Porscheja Panamero GTS, Mercedesa GLC F-Cella, Volkswagna Atlasa, Volva S60, Audija A1. Primerjali smo Audija Q8, Volkswagna Touarega in Lamborghinija Urusa. Predstavljamo Volkswagna T-Crossa. Preberite tudi teste: Citroena Berlinga, Audija Q8, Forda Ecosporta, Toyote Aygo, Mazde 6 Karavan, Volkswagna T-Roca. Zanimive prispevke so pripravili motoristi, poročamo pa tudi o športu: DP GHD, MotoGP, Formula 1, reli SP, Formula E.
V velikem koncernu Volkswagen je španski Seat le manjši igralec, a nič manj pomemben kot nekateri drugi, večji. To dokazuje tudi načrt, da bo ob temeljni znamki, torej VW, prav Seat drugi, ki bo smel predstaviti svoj električni avtomobil na novi platformi MEB (Modularer Elektrische Baukasten). Avtomobil velikosti sedanjega Leona bo dobil ime E-Born, ki so ga pri Seatu pred časom že zaščitili. Razkrivamo.
Pred dvema letoma začet projekt digitalizacije šolskih poti, ki je letošnjo jesen začel delovati s polno paro, uvaja prvi celovit sistem za aktivno skrb za urejenost in varnost šolskih poti, pri katerem lahko sodelujejo tudi starši. Aktualno.
Dobrih pet metrov dolžine, skoraj tri metre medosja. Več kot 500-litrski prtljažnik, ki se ga da povečati na skoraj kubik in pol prostora. Udobno, zračno vzmetenje in več kot dve toni mase. Tole pa res ni recept za športni avto, kajne? Imate prav. Res ni. Razen, če je na nosu Porschejeva značka, zadaj pa napis Panamera GTS. Vozili smo.
Mercedesov GLC F-Cell ni prava novost, v prototipni obliki smo ga vozili že pred slabim letom dni. A zdaj smo sedli za volan popolnoma serijskega F-Cella – in rešitev se zdi odlična. Vozili smo.
Za Volkswagnom so težka leta. Predvsem onkraj luže. Tudi zato je nastal Atlas, kot obliž na rane in napoved boljše prihodnosti. Vozili smo.
V nasprotju s križanci, ki so priljubljeni povsod po svetu, je zgodba na relaciji limuzina-karavan drugačna. Vozili smo.
Vinfast je prvi vietnamski proizvajalec avtomobilov. Je tudi najhitreje rastoče zagonsko podjetje v svetovni avtomobilski industriji in globalni finančni projekt brez presedana. Autobest je dobil pravico do neverjetne zgodbe o svetovni premieri znamke. Reportaža.
T-Cros ni samo nov avto, ampak predstavlja tudi nov Volkswagnov oblikovalski pristop. Pa ne preseneča oblika, temveč ali pa predvsem dejstvo, da so se oblikovalci končno malo sprostili in prestopili ustaljene tirnice. Predstavljamo.
Novosti nemškega koncerna Volkswagen prihajajo v valovih. Če smo lani na Danskem srečali tri novosti s spodnjega dela ponudbe križancev in športnih terencev, smo zdaj lahko vozili tri njihove največje in najbolj luksuzne terence, Q8, Urusa in Touarega. Primerjamo.
Ljubitelji serije Zvezdne steze bodo prepoznali obliko naslova in zanje lahko zapišemo tudi: Upor je nesmiseln, asimilirani boste. V pojasnilo ljubiteljem pa le tole: Berlingo je na področju malih družinskih kombijev že dolgo nesporni vladar. Ima konkurente (tudi hišne), a na koncu, tako je videti, vsak pristane pri Berlingu. Test.
Trditi, da bo Audi Q8 ekskluziven model, je verjetno nepremišljeno, zagotovo pa je smotrno pričakovati, da bodo po njem posegali tisti kupci, ki si želijo drugačen, ne čisto običajen avtomobil. Pri tem bo seveda nekaterim celo godilo, da avto še zdaleč ni cenovno dostopen. Test.
Ford Ecosport je na evropskem in s tem tudi slovenskem trgu že dobra štiri leta, zato je bil pred dobrim letom koreniteje prenovljen in hkrati postal tudi pravi Evropejec, saj po novem prihaja iz Fordove tovarne v romunski Craiovi. Kratki test.
Aygovo simpatiziranje s črko X je vidno marsikje. Spredaj, zadaj, v imenu … Toda, je res primeren za generacijo X, tako kot pravijo pri Toyoti? Kratki test.
Mazda je svoj dobro prodajani model z oznako 6 od predstavitve leta 2012 osvežila leta 2015, zdaj je sledila še prenova. Kljub letom pa ostaja sveža in povsem v času. Kratki test.
Prvi resni projekti v zvezi z razvojem letečih avtomobilov, v nekaterih primerih s sodelovanjem 'stare' (a verodostojne) avtomobilske industrije napredujejo v ugodnem tempu. Le še vprašanje časa je, kdaj bodo ti stroji, ki so bili rojeni v znanstveni fantastiki, postali resničnost v obliki zasebnih prevoznih sredstev ali taksijev. Bolj vizionarski start-upi govorijo o okviru treh do petih let, proizvajalci avtomobilov pa o desetletju. Aktualno.
BMW je imel pred sabo velik izziv. Kako izboljšati svoj motocikel, ki je globalna prodajna uspešnica in njihov paradni konj, ki je tudi pred prihodom novega modela še vedno najboljši v svojem segmentu potovalnih enduro motociklov. Niso se odločili za revolucijo, ampak smo dobili evolucijo. Novi BMW R 1250 GS in tudi njegov potovalni brat R 1250 RT sta še boljša, o tem ni dvoma! Test.
Resnično ne spadam med tiste, ki nestrpno pričakujejo dan, ko bo bencinske in dizelske motorje dokončno nadomestila elektrika. Kar se tiče električnih skuterjev in koles, niti ne najdem pravih argumentov proti, pa vseeno. Verjetno odpor izvira iz otroštva, ko je 'foter' od nekje privlekel električni minimoto motocikel, ki pa se je bolj kot ne ves čas samo polnil. Zato sem kakšno leto dni pozneje kot kratkohlačnik prisegel na bencinske pogonske rešitve, torej rožljanje, ropot in do komolcev črne roke. Test.
V cilju zadnjega relija sezone se je najbolj prešerno veselil povratnik Tomaž Kaučič, ki je v deževnem rodeu ugnal novega starega prvaka Roka Turka in napovedal zanimivo sezono 2019. Šport.
Ko si družinski poglavar zaželi prostoren, všečen in dobro opremljen avtomobil, je stvar jasna. Enoprostorec. Če si želi še veliko dinamike in veselja v vožnji, pa izbere Fordovega S-Maxa. Rabljeni avto.
Nova številka je v prodaji od 8. novembra 2018. Naslednja številka, 01/2019, izide 13. decembra 2018. Na revijo se lahko naročite prek spleta, Avto magazin pa lahko berete tudi na tablicah in telefonih.
Novo na Metroplay: Alenka Husič o najlepših spominih, vzgoji hčerk in pestrem preteklem letu