V novem Avto magazinu napovedujemo novo Škodo Octavio ter Darsove gradbene projekte prihodnjega leta. Podrobno smo si ogledali novo kitajsko avtomobilsko znamko Byton in avtomobilsko dogajanje na Kitajskem doživeli tudi od blizu. Vozili smo: Peugeota 508 SW, BMW serije 3, Mercedes-Benza razreda B, Kio e-Niro, Hondo CR-V Hybrid, Seata Tarraca, Citroena C5 Aircrossa, Cupro Ateco. Preizkusili smo: Kio Ceed, Mercedes-Benza razreda A, Hyundaia Tucsona, Hondo Civic, Opla Adama. Zanimive prispevke so pripravili motoristi, poročamo pa tudi o športu: MotoGP, Formula 1, reli SP.
Umestitev Škodinih avtomobilov v prodajno paleto koncerna Volkswagen je bila vedno zanimiva – bile so pol koraka pred ali za razrednimi koncernskimi tekmeci. Lahko bi celo zapisali, da so imele svoj razred. Octavia je bila malo večja od Golfa, Rapid manjši, na primer. A očitno so se pri koncernu zdaj vendarle odločili, da Škode spravijo v isto vrsto kot druge modele. Razkrivamo
Čeprav je Evoque v svoji prvi generaciji začrtal oblikovalske smernice, ki jih danes uporabljajo pri Range Roverju, pa novinec skoraj v celoti kopira večjega brata. Predstavljamo.
Zrcalce, zrcalce na steni povej, kateri od naju lepši je zdaj? Le nekaj mesecev po predstavitvi limuzinskega 508 je na ceste pripeljala tudi karavanska različica. Vozili smo.
Novemu BMW serije 3 so namenili asistenčni sistem, ki do hitrosti 60 kilometrov na uro ne zahteva voznikovih rok na volanu. Problem je v tem, da jih ne boste hoteli umakniti z volana. Vozili smo.
Zgodba razreda B je zanimiva. Oblikovno je bil za marsikoga grdi raček, za kupce pa zgodba o uspehu. Vozili smo.
Kia Niro je edini avto v svojem razredu, ki je na voljo s tremi alternativnimi pogoni. Po hibridnem in priključnohibridnem je tako zdaj na voljo tudi s povsem električnim pogonom. Vozili smo.
Hondin CR-V je že pred časom tudi k nam zapeljal kot nov model. Prihodnjo pomlad se bo turbobencinskemu pridružil še hibridni pogon. Ta postreže z presenetljivo novostjo – ukinitvijo menjalnika. Vozili smo.
Tarraco je v Seatovem jeziku očitna nenavadnost. Do zdaj jim je za nove model vedno uspelo najti primerno ime enega od španskih mest. Tarraco pa to ni, ampak so uporabili latinsko (rimsko) ime katalonskega kraja Tarragona, ne tako oddaljenega od Barcelone, središča Seatovega sveta. Vozili smo.
Glede na trenutno uspešno prodajo križancev je Citroënova novost logična in pričakovana. Vseeno pa so se Francozi odločili za svojstven pristop. Vozili smo.
V nasprotju z večino avtomobilskih znamk, se pri Seatu (za zdaj) še ne silijo v ospredje z električno prihodnostjo, ampak so se odločili za nekaj povsem nasprotnega - ustanovitev nove, in to športne znamke. Vozili smo.
Leta 2006 so se pri Toyoti odločili, da morajo v Evropi za to, da bi ugajali tudi mlajšim, bolj dinamičnim kupcem, stopiti korak nazaj od svoje svetovne prodajne uspešnice, Corolle. Nastal je Auris – tehnično na enaki platformi, a drugačen. Veliko bolj evropski, medtem ko je Corolla ostala globalni avto. Predpremiera.
Kitajska industrija je Evropejce vedno malce strašila. Da bodo preplavili svet s poceni izdelki, mi pa bomo ostali brez služb. Pa se je navadno izkazalo, da te nevarnosti v resnici ni. Reportaža.
Byton je na mizo vrgel že drugo karto, hkrati pa upa, da bo ponudbo kmalu razširil na trojico asov. Po športnem terencu, ki so ga predstavili v začetku januarja, je svet spoznal še limuzino, ki se tudi zanaša na 100-odstotno električni pogonski sklop, polno povezljivost in sposobnosti avtonomne vožnje. Financiranje, gradnja tovarne in prodajna mreža tudi napredujejo v ugodnem ritmu. Aktualno.
Nova Kia Ceed je ostala brez opuščaja v imenu, a je zato dobila marsikaj drugega. Test. Zdaj se že nihče več ne spomni porodnih težav, ki jih je imel s svojo stabilnostjo razred A prve generacije, in tudi zato ga večina že bolj kot ne enakopravno uvršča med druge Mercedese. Test.
Hyundai. Za 40 tisočakov. Tistim, ki s(m)o ’gor rasli’ s Hyundaii, se zna kar malo kolcniti. Ne nazadnje se še spomnimo časov, ko so bili Hyundaii predvsem poceni (v najbolj osnovnem pomenu besede). In tale Tucson ob tem sploh ni najdražji Hyundai. Kratki test.
Predviden je zaključek projekta rušenja cestninskih postaj, še vedno pa ni znana usoda druge cevi karavanškega predora. Bomo po zavlačevanju oblasti le dobili stacionarne radarje? Aktualno.
Milanski salon EICMA je letos predstavil nekoliko manj 'pravih' novosti kot v prejšnjih letih, a to še ne pomeni, da bosta motoristična pomlad in sezona 2019 pusti. Reportaža.
Nova številka je v prodaji od 13. decembra 2018. Naslednja številka, 02/2019, izide 10. januarja 2019. Na revijo se lahko naročite prek spleta, Avto magazin pa lahko berete tudi na tablicah in telefonih.
Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem