V novi številki revije Avto magazin razkrivamo, kako bo videti težko pričakovani Volkswagen Golf osme generacije. V rubriki Vozili smo si lahko preberete prve vtise po vožnji z Rolls Royce Cullinan in pa Mazdo CX-30, medtem, ko smo na domačih tleh med drugim preizkusili Audi e-tron in pa Toyoto Camry. Pripravili smo pregled vseh električnih avtomobilov, ki bodo v bližnji prihodnosti zapeljali na naše ceste, sledi pa tudi reportaža s srečanja lastnikov motociklov znamke Harley-Davidson na Portugalskem. Tudi motociklisti pa so pripravili kar nekaj zanimivih testnih voženj, med drugim tudi s parom MV Agust in Moto Guzzijem V9 Bobber Sport...
Razkrivamo: Volkswagen Golf VIII
Volkswagen se mora znajti, saj skoraj sočasno predstavlja dva najpomembnejša modela svoje bližnje prihodnosti. Za mednarodno avtomobilsko razstavo (IAA) septembra v Frankfurtu tako načrtujejo razkritje svoje pomembne električne novosti – ID3.
Test: Audi e-tron
Po kratkem druženju z Audijevim e-tronom je bilo takoj jasno: ko je govora o električni mobilnosti, so avti dosti bolj pripravljeni, kot smo mi sami.
Test: Lexus ES 300h F Sport
Športne (ali vsaj športnejše) limuzine višjega razreda? Bencinci in dizli, seveda, ne glede na to, ali govorimo o bolj vsakdanjih ali premijskih znamkah. In oblika? Tudi bolj na strani klasike. A ne pri Lexusu.
Vozili smo: Rolls Royce Cullinan
Povsem pričakovana je bila odločitev Rolls-Roycea, da se spusti (ali dvigne, kakor vzamemo) v razred športnih terencev. Hkrati smo vse od predstavitve nestrpno čakali na to, da vidimo, kako se je spoprijel z novo nalogo. Pa saj nikoli ni bilo dvoma, da znamki ne bo uspelo ohraniti 115 let stare karizme.
Kratek test: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
Najbolje prodajan avto na svetu je sedaj prvič na voljo tudi kot hibrid. Pri Toyoti niso komplicirali in naredili avto, ki je enostaven za uporabo, ki je videti dovolj eleganten in hkrati modernih linij, da tudi v limuzinski izvedbi prinese tisti kanček elegance, ki jo pri takem avtomobilu upravičeno pričakujemo.
Test: Toyota Camry Premium
Poglejmo: limuzina, skoraj pet metrov, obilica prostora, res bogata oprema, ugodna poraba, 38 tisočakov. Če ste pripravljeni kupiti limuzino, povsem logična izbira, kajne?
Reportaža: 28. evropsko HOG srečanje Portugalska
Pretekli mesec se je na Portugalskem odvijalo tradicionalno druženje lastnikov in ljubiteljev kultne znamke Harley-Davidson. A dogodek je bil pomemben tudi za Slovenijo.
Predstavljamo: Mini Cooper SE
Ljubitelji sodobnih Minijev so bolj kot ne doma iz urbanih okolij, zato ni presenetljivo, da so pri snovanju prvega pravega električnega Minija pomislil prav nanje.
Vozili smo: Mazda CX-30
Tretji Mazdin mestni terenec je dobil drugačno oznako, kot smo jih bili pri tej japonski znamki navajeni, namesto štirice so izbrali 30.
Kratki test: Peugeot Rifter GT Line 1,5 BlueHDi 130
Peugeot Rifter je lahko idealen partner. Ne le zato, ker so Francozi tako imenovali predhodnika, ampak zato, ker združuje neverjetno veliko tistega, čemur pravimo uporabnost.
Kratki test: Subaru XV1,6 Lineartronic Premium
Subarujev XV je kot nedokončana simfonija, z zanimivo in sodobno karoserijo in bogato opremo, a tudi manj zvenečim delom.
Kratki test: Mercedes-Benz V 300d 4Matic
Dolga in udobna službena avtocestna pot s kupom potnikov? Zna. Družinski smučarski izlet po zasneženih gorskih cestah? Zna. Odpeljati kup tovora? Zna. Se z družino ali prijatelji in kupom športne opreme podati v odročne konce, ne glede na podlago pod kolesi? Zna. Je pač multipraktik.
Kratki test: Ford Focus Wagon 2.0 EcoBlue Active Business
Niso vsi kupci pobegnili v segment križancev. Nekaj jih je ostalo zapriseženih karavanom, a vseeno radi kdaj pa kdaj zavijejo z urejenih cest. Za take imajo rešitev pri Fordu.
Kratki test Fiat 500X 1.0 T3 SGE Urban
Verjetno ga ni ljubitelja avtomobilov, ki ni vsaj enkrat pogledal za novodobnim Fiatom 500 in si zamrmral v brk, da gre pravzaprav za čisto simpatičen avtomobilček.
Kratki test: Suzuki Vitara 1.4 Boostjet 4WD Aut. Elegance Top
Suzuki Vitara je v svoji najbolj 'založeni' izvedbi na eni strani klasičen križanec, na drugi pa ponuja celo nekaj športnega in premijskega občutka.
VW Arteon 2,0 TDI 140 kW R-Line
Ko je Volkswagen na trg poslal Arteona, smo pričakovali, da bo pri nas zelo redka ptica. Pa je res?
Kratki test: Kia Sportage 1.6 CRDi Fresh
Sportage ni svež zgolj zaradi imena opreme, temveč predvsem zaradi nedavne prenove.
Na kratko:Jeep Wrangler Unlimited 2.2 CRD Auto Sahara
Priznam, da sem se druženja z Jeepom Wranglerjem pošteno veselil. Še bolj sem bil zadovoljen, ker je bilo pričakovanje upravičeno.
Podaljšani test-konec: Ford Focus 1,5 EcoBlue Titanium Bussines
Tik preden smo morali Focusa, ki je bil pri nas na podaljšanem testu, vrniti uvozniku, sem se z njim podal na daljšo pot in spoznal, da so pričakovanja različna ne samo pri kupcih, ampak tudi med člani našega uredništva. A Focusa to prav nič ne moti, zato upravičeno nosi naziv avtomobil leta.
Avtomobilsko dogajanje po Sloveniji: Vodnik po dogodkih v prihodnjih tednih
Opravili smo pregled dogajanja na avtomobilski sceni ob koncu poletja in v začetku jeseni. Na svoj račun bodo še posebej prišli ljubitelji avtomobilskega dirkanja.
Električne novosti - kaj prihaja, kaj je že (skoraj) tu?
Po tem, ko smo v preteklih nekaj letih doživeli prvih nekaj premier električnih avtomobilov največjih proizvajalcev, se zdaj na vstop na trg pripravljajo še praktično vsi preostali igralci. Nekateri so svoje novosti že predstavili, nekatere pa še pričakujemo. Pogledali smo, katere novosti čakajo na vstop na trg.
AM09 Rabljen Avto BMW serija 3 (2011-2018)
Najmanjši med klasičnimi BMW-ji je bil še lani povsem aktualen model. No, danes šteje polnih osem let in čas je, da preverimo, ali je kot rabljen vreden vaše pozornosti.
Podaljšan test: Moto Guzzi V9 Bobber Sport
Na podaljšan test smo tudi letos dobili Guzzija. Tokrat nekoliko drugačnega. Testni Bobber Sport predstavlja prestižnejšo opcijo iz sredine ponudbe.
Test: BMW R 1250 GS Adventure
BMW R 1250 GS Adventure je motocikel, ki si je prislužil sloves, kakršnega si ne premore noben. Tudi ni stroj za vsakogar. Zaseda veliki prestol svetega motorističnega popotovanja v dežele, kjer so bencinske črpalke redkost, GSM-signal šibek in poti manj uhojene.
Podaljšan test: Piaggio MP3 350
Rešitev za mestno gnečo so maksi skuterji, lahko je pri hiši namesto drugega avtomobila, lahko pa tudi kot stroj, ki enostavno polepša življenje, ko se z njim odpelješ na izlet. Ta konkretno je vozen tudi z izpitom za avto. Ker smo ga vozili od jeseni do pomladi, lahko rečemo, da smo ga preizkusili v vseh vremenskih pogojih.
Vozili smo: KTM 690 Enduro R in KTM 690 SMC R (2019)
Če komu, potem je treba prav KTM-u pripisati zasluge za razvoj in obstoj motociklov iz zgodb, ki se marsikomu zdijo že zdavnaj prežvečene.
Test: Yamaha Niken
Da smo motoristi vsaj takrat, ko se obetajo velike spremembe, še posebej konzervativni, ni v bistvu nič novega. In ne, Yamaha Niken ni vozna z B-kategorijo. In prav je, da je tako.
Test: SYM HD 300 (2019)
Če sodite med tiste, ki pred prestiž in razkošje postavljate dinamičen značaj, vsestranskost in prostornost, berite dalje. SYM HD300 je namreč zares skromen le še pri ceni.
Vozili smo: MV Agusta Turismo Veloce Lusso SCS in MV Agusta Dragster 800
Italija, Varese, jezero, mala tovarna. Nekdaj dom znamke Cagiva, danes pa rojstni kraj motociklov znamke MV Agusta. Tja sem odpotoval z namenom, da med prvimi iz regije preizkusim dva motocikla.
Moto GP: Vse je v glavi
Z dirko v Slovencem dragem Češkem Brnu, se je po poletnem premoru začela druga polovica letošnje sezone razreda MotoGP. Morda je bila letošnja dirka na Češkem zadnja.
Formula E: Vrnitev zmagovalca
V zgodovini formule E se še ni zgodilo, da bi zmagovalec ubranil naslov. V prvih štirih sezonah smo videli štiri prvake – na zadnji dirki pete sezone pa se je Jean-Eric Vergne v zgodovino vpisal kot prvi povratnik na najvišjo stopničko.
Formula 1: Norija se nadaljuje
Po izjemno zanimivih dirkah v Avstriji in v Veliki Britaniji se je za zaključek prvega polčasa formula 1 preselila v Nemčijo in na Madžarsko.
Reli SP: Leteči Estonec
Finski reli za svetovno prvenstvo je nekoč spadal med tiste relije, ki so jih dobivali le skandinavski (večinoma pa kar finski) vozniki. To tradicijo je leta 1990 prekinil Carlos Sainz.