Natanko 18. aprila se bo v Sloveniji začela prodaja novega Jaguarja XF.
Športna limuzina britanskega duha, ki smo jo prvič videli lani jeseni v Frankfurtu (kot prototip C-XF pa že na lanskem salonu v Detroitu) in ki je tehnično precej sorodna kupeju XK, je trenutno najbolj aerodinamičen Jaguar (Cx znaša 0, 29), z (menda) najtišjim dizlom v segmentu, z najširšimi koloteki v razredu, s štirimi motorji (trije bencinski: 3.0 V6, 4.2 V8 in 4.2 V8 Supercharged; turbodizelski 2.7 V6 iz Fordove naveze s PSA) in s tremi paketi opreme. Na voljo je v 14 karoserijskih barvah (vključno z zelo temnim odtenkom zelene barve), s skoraj petimi metri dolžine pa odkrito meri na razred E, GS, serijo 5 in A6.
Poleg britanskega šarma, ki ga bo v kratkem začinil indijski kapital (od nedavnega je Jaguar v lasti Tate), je XF-ovo orožje tudi cena: najcenejši je 2.7 D V6 Luxury (52.812), daleč najdražji pa 4.2 S/C SV8 (88.330 evrov). Cene se, upoštevaje motorje, opremo in imidž, v primerjavi z naštetimi tekmeci sploh ne zdijo pretirano visoke. Po besedah slovenskega zastopnika je povpraševanje pri nas večje od možne dobave.
Foto: Jaguar