Jaguar XF Sport Combi

Kombijevski zadki ostajajo v modi tudi pri prestižnih avtomobilih.

Jaguar XF Sport Combi (foto: Bojan Perko) Bojan Perko
16. 6. 2011

To navsezadnje dokazuje tudi novi Audijev A6 Avant, a tudi njegova tekmeca BMW 5 Touring in Mercedes-Benz E (zdaj brez dodatnega T) imata na nekaterih trgih kar primeren delež kupcev. Zato se bo mednje s svojo ponudbo poskusil uvrstiti tudi Jaguar.

Pravkar prenovljeni XF bo verjetno še letos dobil dodatno karoserijsko različico, ki ji bodo pri Jaguarju rekli kar Sport Combi. Torej tudi že ime samo pove, da gre za dokaj dinamično zasnovan dodatek, ki ga je prvi oblikovalec Jaguarja Ian Calum že predstavil svojim šefom in priprava za serijsko izdelavo že poteka. Pričakujemo ga lahko že zgodaj prihodnje leto, ko bo imela takšna dopolnitev programa za XF, ki je zdaj ravno v sredini produkcijskega cikla, še neki komercialni smisel.

Prvi človek Tata Motorsa, krovnega podjetja, ki zdaj skrbi za Jaguarjevo znamko, Carl-Peter Forster o novi različici pravi: »Kar precej kupcev potrebuje za svojo prostočasno dejavnost nekaj več kot običajen limuzinski prtljažnik, niso pa se pripravljeni odločiti za kakšnega terenca ali enoprostorec. Prav njim je namenjen novi Sport Combi, seveda pa bomo hkrati lahko ponudili še primeren dodatek, ki se takšnemu avtu poda, štirikolesni pogon.«

Jaguar bo prav z dopolnitvijo svoje ponudbe pri svojem zdaj najštevilčnejšem izdelku, XF, stopil na pot širjenja modelne ponudbe. Naslednji koraki bodo seveda še zanimivejši, saj sta v pripravi tudi še manjši model (nekakšen tekmec Audiju A4 ali BMW 3) ter križanec, ki ne bo skakal v zelje sestrski znamki Land Rover.